הלווית סמל נתנאל קהלני הי"ד

האב ספד לבנו: "אני עכשיו מתגעגע, אז מה יהיה הלאה?"

אלפי בני אדם ליוו למנוחות את סמל נתנאל קהלני הי"ד, בן 20, שנהרג בפיגוע הדריסה • האב ספד: "איבדתי אותך בשנייה" • האם: "תודה על 20 שנה" • האח: "זו סתם אכזריות של בן אדם" (חדשות)

נתנאל קהלני הי"ד וההלוויה (צילום: רועי רובינשטיין - ynet, באדיבות המשפחה)

אלפי בני אדם, משפחה, חברים וחיילים ליוו הלילה (ראשון) למנוחות את סמל נתנאל קהלני הי"ד, בן 20, שנהרג בפיגוע הדריסה ביום שישי בשומרון בעת ששימש כנהג ביטחון שוטף בחטיבת מנשה.

אביו של נתנאל, דני, ספד לו בהלוויה ואמר: "נתנאל היקר, לאורך כל השנים אהבתי אותך למרות כל הקשיים. היית רגיש ועזרת לאנשים, דאגת שלאחים יהיה טוב, היית אהוב ומחייך. בילינו בחופשים באילת, בים, זו חוויה שתישאר לי לכל החיים. עוד לא עיכלתי ולא יודע אם אוכל להמשיך הלאה. אוהב אותך.

"אני עכשיו מתגעגע, אז מה יהיה הלאה? אהבתי אותך מאוד ואיבדתי אותך בשנייה. 20 שנה זה כלום, אבל תודה עליהן. תסתכל עלינו מלמעלה, מקווה שאתה בגן עדן".

האם נעמי ספדה לבנה ואמרה: "נתנאל שלי, אהוב ליבי, ילד שלי יקר, איך אני נפרדת ממך היום? תמיד ידענו שניפרד אבל אף פעם לא שיערתי שזה יהיה כל כך מהר. היית ילד נפלא, אהבת לחיות, מלא שמחת חיים. ילד טוב שלי עם לב זהב. תודה על 20 שנה של חסד, אהבה וחברות. לא ניפרד לעולם, תמיד נהיה ביחד בליבי. אני אוהבת אותך מאוד".

האם: "מודה לה' שנתן לי את הילד הזה" (צילום: שמיר אלבז, ynet)

יהונתן, אחיו של נתנאל, ספד לו ואמר: "אני אוהב אותך. היית הבן אדם הכי טוב שאני מכיר, יותר טוב ממני. כולנו אהבנו אותך, וזו סתם אכזריות של בן אדם - לראות אנשים חיים ולסובב נגדם את ההגה. בחיים לא קלטתי את האכזריות הזאת ובחיים לא אקלוט. היכן שלא תהיה, אני מקווה שאתה שמח. נשארו לנו רק התמונות ואני הרוס. אחיך הגדול יהונתן".

דוד, אחיו של נתנאל, ספד לו ואמר: "כמה אתה חסר לי אחי הקטן, אני אוהב אותך. תראה כמה אנשים באו לכבד אותך. היית בן אדם מדהים ותישאר תמיד איתנו. תשמור על החיוך ושמור עלינו מלמעלה".

אבישי, אח של נתנאל, ספד ואמר: "גיבור שלי, אח שלי, מלאך שלי. היית דמות להערצה. העולם היה אחרת בלי הלב הגדול שלך. החיוך שלך כבש את כולם. האושר שגרמת לי היה האושר הגדול ביותר. אני שמח על הקשר שהיה לנו לאחרונה, תמיד היית פה לעזור לי. אתה מספר אחת תמיד. כל החלומות שרצינו להגשים כנראה שכבר לא נצליח להגשים. תשמור עלינו מלמעלה".

מפקת חטיבת מנשה שבו שירת נתנאל, אלוף-משנה שרון אלטיט, אמר: "נתנאל נפל בעת פעילות מבצעית בגזרת ג'נין. הוא שירת כנהג ביחידה ותפקידו היה להוביל. הגעת אלינו חדור מוטיבציה לתרום ולשרת, הספקת לעשות הרבה ולהיכנס ללבבות של כולנו בהירתמות שלך להחליף ולעזור לחבריך בכל עת. אנו מבטיחים לעזור ולחזק את המשפחה. יהיה זכרו ברוך".

יחד עם נתנאל נהרג גם סרן זיו דאוס הי"ד, בן 21 מהמועצה המקומית אזור. דאוס היה מפקד מחלקה בחטיבת החילוץ. הלווייתו של סרן דאוס תיערך היום בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בחולון.

פעילות כוחות צה"ל בכפר ברטעה (צילום: דובר צה"ל)

בפיגוע הדריסה נפצעו עוד שני חיילים, אחד מהם באורח קשה מאוד והשני באורח בינוני. השניים מאושפזים בבית החולים 'בילינסון'.

מבית החולים בילינסון נמסר הבוקר כי חל שיפור במצבו של החייל שנפצע באורח קשה מאוד הוא יצא מסכנת חיים מיידית. אין שינוי במצבו של החייל שנפצע באורח בינוני.

מחקירת הפיגוע עולה כי המחבל הבחין בלוחמים עומדים סמוך לעמדת פילבוקס, סמוך להתנחלות מבוט דותן. הוא סטה מהכביש, האיץ ופגע בהם. שני החיילים שעמדו בחזית נהרגו במקום, לאחר מכן המשיך המחבל לעבר שני הלוחמים האחרים ופצע אותם. הדריסה נמשכה שניות בודדות והלוחמים לא הספיקו להגיב בירי.

המחבל הוא עלא כבהא, אסיר ביטחוני לשעבר שהשתחרר מהכלא הישראלי בחודש אפריל האחרון. מחקירתו בשב"כ עולה כי הדריסה בוצעה באופן מכוון ממניע לאומני.

בעקבות הפיגוע יצאו כוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית "מנשה" לפעילות בכפר ברטעה, ממנו יצא המחבל. במסגרת הפעילות נעצר חשוד. בנוסף, ערכו הכוחות מיפוי של הבית לקראת הריסתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר