מעצר המחבל

האלמנה מרים בן גל: "המעצר לא יחזיר לי אותו"

מרים בן גל הגיבה על מעצר רוצח בעלה איתמר הי"ד בשכם ואמרה כי הוא אינו מסייע לה כלל וקראה: "הנחמה היחידה שלנו, הדבר היחיד שימנע עוד רצח כזה הוא בנייה" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מרים בן גל, אלמנתו של הרב איתמר בן גל הי"ד הגיבה הבוקר (ראשון) על לכידתו של רוצח בעלה, היא הודתה לכוחות הביטחון, אך הוסיפה שזה לא באמת מעניין אותה.

"האמת היא שאני לא מרגישה כלום", אמרה בן גל. "זה לא יחזיר לי אותו הביתה. ולא ימנע ממחבל אחר לקום ולרצוח שוב ולהרוס משפחה אחרת. הנחמה היחידה שלנו הדבר היחיד שימנע עוד רצח כזה הוא בנייה. הקמת עיר כתשובה לרצח".

"אני לא מבינה למה ראש הממשלה מחכה. אני מבקשת ממנו הבוקר. מתחננת. תודיע הבוקר על אישור בניית 800 יחידות הדיור בהר ברכה ובכך הפוך אותה לעיר. זו הנחמה שלנו ושל כל עם ישראל זו תהיה התשובה האמיתית לרצח של איתמר", מסרה האלמנה.

בן גל מקווה כי התקדים שנעשה לאחר רצח הרב שבח הי"ד שהביא לאישורו של היישוב חוות גלעד באופן רשמי ייעשה גם במקרה של בעלה וכי הממשלה תאשר בתגובה לרצח את הבנייה ביישובה.

המעצר של המחבל, הלילה (צילום: דובר צה"ל)

הבוקר הודיעו כוחות הביטחון על מעצרו של עבדל חכים עאצי אשר ביצע את פיגוע הדקירה סמוך לצומת אריאל שאירע בתאריך 5 בפברואר 2018, בו נרצח הרב איתמר בן-גל הי"ד.

הלילה פעלו כוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית "שומרון", שב"כ וכוחות משטרה מיוחדים במבצע לאיתור המחבל, במהלך המבצע נתפס המחבל בעיר שכם. הוא נפצע וקיבל טיפול רפואי על ידי כוחות הביטחון. בנוסף נעצרו מספר מבוקשים החשודים בסיוע לביצוע הפיגוע.

המבצע התקיים כחלק מהמאמץ המשותף של כוחות הביטחון אשר החל מיד לאחר הפיגוע במרחב החטיבות המרחביות "אפרים" ו"שומרון" על מנת לאתר את המפגע. במסגרת הפעילויות שבוצעו בחודש האחרון תוגברו כוחות, בוצעו סריקות נרחבות ונעצרו סייענים, כל זאת במקביל לפעילות מודיעינית משמעותית גלויה וסמויה של שב"כ וצה"ל שהתקיימה במרחב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר