איומים על המשפחה

סערה באפגינסטן: קרא לבנו דונלד טראמפ

מורה אפגני החליט, לאחר שקרא את ספריו של הנשיא טראמפ, לקרוא לבנו על שמו של המיליארדר האמריקאי שהפך לאחר מכן לנשיא. מאז סובלת המשפחה מאיומים (העולם הערבי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אב אפגניסטני שהחליט לקרוא לבנו דונלד טראמפ, כמה חודשים בטרם ניצחונו של הנשיא בבחירות, סובל מאז מאיומים ומנתק ממשפחתו הזועמת.

התינוק דונלד טראמפ נולד בלב המחוז דיקונדי, כמה חודשים לפני שהמועמד דונלד טראמפ ניצח בבחירות לנשיאות ב-2016.

האב, סייד עסדוללה פויה, מגדיר עצמו כמעריץ של המיליארדר האמריקני שכבש את הבית הלבן. הוא מספר שהוא ואשתו מקבלים הודעות "וולגריות ומעליבות" רבות על הבן השלישי שלהם. חלק מהגולשים בפייסבוק אף איימו לרצוח את סייד, שהעניק לבנו "שם של כופר". אחרים האשימו את ההורים בסיכון חייו של הילד.

סייד, מורה בן 28, מכחיש שמועות שהוא בחר בשם כדי לבקש מקלט מארה"ב. "בהתחלה לא ידעתי שהאפגנים יהיו רגישים כל כך לגבי השם הזה", אומר סייד. מאז פרסום תעודת הזהות בפייסבוק גם השכנים של סייד איימו על המשפחה ואמרו לה לעזוב את השכונה. "אני מרגיש מאוים כשאני יוצא החוצה", הוא מספר.

סייד החליט לקרוא לבנו דונלד טראמפ אחרי שקרא ספרים של טראמפ שתורגמו לפרסית, בהם "איך להתעשר" הפופולרי והמצליח. "עשיתי מחקר עליו וזה דרבן אותי לבחור בשם לבני", הוא אומר. סייד מקווה שבנו "יהיה מצליח" כמו הנשיא, ומספר שתמונות של הנשיא "משמחות" את בנו הקטן.

גם הוריו של האב סייד הגיבו בכעס להחלטה להעניק לנכדם את השם האמריקני. כשהמתיחות גברה סייד ורעייתו ג'מילה החליטו להתרחק מההורים ועבר לקאבול. היום הם בנתק מקרוביהם הזועמים אך האב מצהיר כי הוא אינו מתכוון לשנות את שמו של הבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר