בגלל תאונה

ירושלים: הרכבת הקלה ירדה מהפסים

הרכבת הקלה בירושלים ירדה הבוקר מהפסים בצומת הרחובות משה דיין וחיים תורן בעקבות תאונה עם רכב פרטי. נוסע הרכב הפרטי נפצע באורח קל ובמקום נוצרו עומסי תנועה (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' בניסן תשע"ח | 18.03.18
זירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)

לפני זמן קצר (ראשון) הרכבת הקלה בירושלים ירדה מהפסים בצומת הרחובות משה דיין וחיים תורן בעקבות תאונה עם רכב פרטי.

נוסע הרכב הפרטי נפצע באורח קל ובמקום נוצרו עומסי תנועה כבדים.

(צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח במוקד המשטרה על תאונת דרכים בין רכב פרטי לרכבת הקלה בצומת הרחובות משה דיין וחיים תורן. כתוצאה מהתאונה קרון הרכבת ירד מהפסים. נוסע הרכב פרטי נפצע קל.

"עקב התאונה נגרמו עומסי תנועה במקום. שוטרי התנועה במקום התאונה ומכוונים תנועה, בוחן תאונות דרכים בזירה החל בחקירת נסיבות התאונה".

מסיטיפס הרכבת הקלה נמסר כי "עפ"י המסתמן נהגת רכב פרטי, שחצתה את מסילות הרכבת הקלה באור אדום בשכונת פסגת זאב, פגעה בעוצמה ברכבת קלה שנסעה במקום. כתוצאה מהפגיעה נשמט מהמסילות חלק מן הקרון.

"בשל התאונה לא מתקיים כעת שירות רכבות מתחנת גבעת המיבתר ועד תחנת חיל האוויר (פסגת זאב). בשאר הקו - מתחנת גבעת המיבתר ועד תחנת הר הרצל הרכבות עובדות כבשגרה. צוותי אחזקה פועלים כעת על מנת להשיב את הקרון למקומו ולפתוח מחדש את הקו כולו לתנועת רכבות".

לאחר השעה 13:30 נמסר כי "צוותי האחזקה של הרכבת הקלה השיבו את הקרון שסטה מהמסילה בתאונה בפסגת זאב למקומו ופינו את הרכבת. בשעה זו שב שירות הרכבות הקלות לסדרו לכל אורך הקו".

(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר