השמדת המנהרות

נתניהו: "כספי הסיוע לעזה קבורים מתחת לאדמה"

ראש הממשלה נתניהו התייחס להשמדת המנהרות ואקרא לקהילה הבינלאומית להכיר בכך שכספי הסיוע לעזה קבורים מתחת לאדמה. ליברמן: "החמאס השקיע מיליארדים" (חדשות)

נתניהו (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

"הגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תכיר בכך שכספי הסיוע לעזה קבורים מתחת לאדמה", כך אומר הבוקר (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייחסו לסיכול מנהרות הטרור של החמאס.

"צה"ל חיסל הלילה עוד שתי מנהרות טרור", הוסיף ראש הממשלה, "המדיניות שלנו היא לפעול בנחישות כנגד כל ניסיון פגיעה נגדנו ולחסל ‏בשיטתיות את תשתית מנהרות הטרור וכך נמשיך".

שר הביטחון, אביגדור ליברמן אמר כי "באופן שיטתי, על בסיס מודיעין איכותי וטכנולוגיה פורצת דרך, ישראל משמידה לחמאס מנהרה אחר מנהרה. מי שחשב שיצליח לפגוע בנו מתחת לקרקע נתקל בחומת ברזל.

"החמאס השקיע מיליארדים בפרויקט המנהרות ועכשיו הם טובעים בחול. אני ממליץ לחמאס להשקיע את הכסף ברווחת תושבי עזה כי עד סוף השנה פרויקט המנהרות שלו יושמד".

השמדת המנהרה (צילום: דובר צה"ל)

שר התחבורה ישראל כץ התייחס להשמדת המנהרות ואמר: "‏ברכות לצה"ל על פעילותו המוצלחת אמש לסיכול ניסיון חמאס לחדש חפירת מנהרת טרור מעזה. החמאס ממשיך לשעבד את משאביו לשנאה ומוות במקום לרווחת בני עמו. ישראל ‏תדע לאתר ולפגוע בכל איום, ולגבות את המחיר הנדרש מהאחראים".

ח"כ חיים ילין, ראש מועצת אשכול לשעבר, בירך גם הוא את צה"ל ואמר: "מברך את צה"ל על פעילותו. מפעל המנהרות שהחמאס עבד עליו שנים רבות, קורס אל תוך המנהרות עצמן. החמאס צריך לבחור למען 2 מיליון התושבים העזתים אם הוא רוצה את חושך המנהרות, או את האור של התעשייה. חמאס חייב להבין שצה"ל ינטרל כל ניסיון לפגוע באזרחי מדינת ישראל".

כפי שדווח מוקדם יותר, במסגרת המאמץ המבצעי, מודיעיני וטכנולוגי לאיתור ונטרול מנהרות טרור, הנמשך מאז מבצע "צוק איתן", והועצם בחצי שנה האחרונה, זוהה בשלב מוקדם ניסיון של ארגון הטרור חמאס לחדש תוואי מנהרה ישן באזור רפיח, שהושמדה במבצע. ניסיון זה סוכל הלילה בפעולה הנדסית בשטח ישראל, בהובלת פיקוד הדרום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר