לשדרג את הסלון בסגנון איטלקי ויוקרתי

תעצמו את העיניים ותדמיינו בית מאובזר, חדיש ומזמין. בסלון ניצבות מערכות ישיבה יוקרתיות ומעוצבות בסטייל תוצרת איטליה. אתם נהנים להתרווח בתוכן, להזמין אורחים ולהתפנק. לא, זה לא היה רק חלום רחוק. עם איטלסופה תוכלו להגשים אותו ממש בקרוב (צרכנות, שיווקי)

איטלסופה. (צילום: יחצ)

בתקופה זו, בה עונת האביב וחג הפסח מגיעים אלינו ומשרים אווירה ייחודית מלאת קסם ואור, אנו שואפים להתרענן לקראתם ולחדש את הבית במראה נעים יותר.

איטלסופה – רשת הסלונים הגדולה בישראל מזמינה אתכם לשדרג את הבית עם מגוון סלונים המשלבים מומחיות בעיצוב וסטייל, חדשנות ותשוקה טהורה – בדיוק כמו בארץ המגף.

אם עד היום ידענו שספות ומערכות ישיבה מאיטליה הם מוצר פרמיום לבעלי אמצעים בלבד, באה חברת איטלסופה ומביאה אלינו את איטליה, מאפשרת לנו לנשום יוקרה וליהנות מאיכות איטלקית במחיר המתאים לקהל הרחב.

וכעת, לרגל חג הפסח יוצאת החברה במבצעים חסרי תקדים ובמחירים מדליקים ומאפשרת לכל משפחה לרהט את ביתה בחגיגיות מיוחדת עם מערכות ישיבה יוקרתיות בריפוד עור ובבד.

נשמח לשמוע מהי הייחודיות של חברתכם ומה מביא את הלקוחות להצביע ברגליים

"חברתנו נושאת בגאווה את דגל העיצוב החדשני, השירות המושלם והתפיסה החדשנית. אלו הפרמטרים שמביאים את החברה למקום מנצח בתחום מערכות הישיבה והספות. ידי שנה אנו משווקים קולקציות רחבות ועשירות של ספות וכורסאות בסגנונות שונים המיועדים למגוון לקוחות, טעמים וסגנונות" .מסביר רואי שידלצקי, סמנכ"ל המכירות ומוסיף כי איטלסופה מתנהלת בחשיבה גמישה ויצירתית ופתוחה לז'אנרים חדשים, מה שמעניק פתרונות לכלל האוכלוסייה- מבוגרים וצעירים כאחד.

המבחר הרב משלב עיצוביות ונוחות, חדשנות ואיכות: "מבחר הסגנונות מאפשר התאמה אינדיבידואלית לכל סלון ולכל חלל. הצוות המקצועי שלנו ייתן לכם מענה ושירות מושלם בכל סניפי הרשת, בכדי לעזור לכם במציאת דגם הסלון שיהיה המתאים ביותר לצרכים האישיים שלכם. ייעוץ מקצועי והכוונה מתאימה הם נר לרגלנו".

ספרו לנו על המבצעים החגיגיים איתם אתם יוצאים לכבוד החג

"המחירים הנוחים שלנו ידועים במשך השנה כולה. וכעת, לקראת חג הפסח בו מחליפות משפחות רבות ריהוט ורוכשות ריהוט חדש שמשדרג את הבית ואת העיצוב שלו, אנו מציעים בכל חנויות הרשת מחירים שווים לספות ממותג איטלקי ברמת על. הורדנו את המחירים במבחר דגמים מוצלחים".

"החל מספות תלת מושביות יוקרתיות ועד למערכות ישיבה פינתיות עם שזלונג בריפודי עור ובד. המחירים מתחילים מ – 5,390 ₪ והכל בעשרה תשלומים ללא ריבית."

אתם מוזמנים לראות במו עיניכם את המערכות המושלמות, למשש את האיכות ולהריח את החדשנות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית