בעיות הקליטה

מסתמן: סוף להפרעות הסלולריות בדרום

תושבי הדרום סובלים כבר כחודש מבעיות קליטה חמורות כתוצאה מפעילות ביטחונית בסיני. שר התקשורת איוב קרא: "אנחנו עושים מאמצים כבירים כדי לפתור את הבעיה" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
איוב קרא לאחר דיון החירום (צילום: דובר השר)

לאחר פעילות מאומצת של משרדי הממשלה והצבא (תקשורת, צה"ל - ביטחון וחוץ) נראה כי נמצא הפתרון לשיבושי הקליטה באזור הדרום. בדיון חירום שכינס שר התקשורת איוב קרא עם כל הגורמים הרלוונטיים הועלו בפני השר הפעולות שבוצעו לפתרון הבעיה.

בדיון החירום שנערך במשרדי המועצה בשדות נגב השתתפו בין השאר ראשי המועצות המקומיות - תמיר עידאן, ראש מועצת שדות נגב, שי חג'ג, ראש מועצת מרחבים, סיגל מורן, ראש מועצת בני שמעון, אלון שוסטר, ראש מועצת שער הנגב, תת אלוף נתי כהן, קצין הקשר והתקשוב הראשי, ונציגי חברות הסלולר פרטנר, פלאפון, סלקום והוט מובייל.

השר קרא הנחה את כל הגורמים הרלוונטיים לעקוב ולוודא כי אכן הבעיה נפתרה, והוסיף בדבריו כי "נעשות פעולות נוספות מצד הגורמים הרלוונטיים בישראל האמונים על נושאי חוץ וביטחון על מנת שהבעיה לא תשנה".

השר קרא הדגיש כי "אנו עושים מאמצים כבירים כדי לפתור את הבעיה, ואכן בימים האחרונים מורגשת הקלה ושיפור, ואני מאמין כי בתוך כמה ימים הבעיה תיפתר כליל. ביום שלישי בישיבת הממשלה בדימונה אף אעלה את האפשרות שחברות הסלולר יפצו את תושבי הדרום שנפגעו בשבועות האחרונים - כי אני בהחלט חושב שצריך ללכת לקראתם. אנחנו נעשה עוד פעולות, בלי לפרט יותר מדי - שיקלו את המצב וידאגו שלא ישנה".

תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב אמר בדיון כי "אנו ערים לכך שבעיות התקשורת נובעות מפעילות צבאית באזור סיני, אך עם זאת אנו דורשים כי עד שבעיה זו תיפתר ממשלת ישראל צריכה למצוא פתרונות טכניים לפתרון הבעיה ולבחון את פיצוי בעלי העסקים והחקלאים אשר נפגעים כבר חודש ומוסיפים להיפגע עד שימצא הפתרון לנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר