ד"ר גב: פינוק שהוא חובה - הגב של אמא

חני מעולם לא חשבה שכך תבכה אחרי לידה. לא בגלל התינוקת, גם לא בעטיה של החמות המרגיזה. גבה כאב באופן שלא היתה יכולה להכיל. היא לא הצליחה להתכופף כראוי, כל תנועה הסבה לה כאבים עד דמעות וההנקה שתמיד היתה חוויה – הפכה לסיוט (צרכנות, שיווקי)

כורסת הנקה. ד"ר גב. (צילום: יחצ)

חני היא אמא ממש מנוסה. שיירה ארוכה של אחים ממתינים לחזות במתנה החדשה שהביאה אמא הביתה. האוצר החדש הגיע הביתה. עטוף בשמיכת מלמלה ורודה. תינוקת ורודת לחיים, תכולת עיניים, אף קטנטן ופה מצווח.

לא כך דמיינו תושבי הבית הקטנים את הבובה החדשה. גם לא הבינו למה היא כל הזמן צורחת ואמא כל הזמן עייפה ומותשת. גם חני המנוסה לא האמינה שבלידה השמינית הכל עדיין כל כך מעייף, מתסכל ומתיש.

היום סבב סביב הרכה שזה עתה הגיחה לאוויר העולם. היא נולדה קטנטונת ודרשה בכל שעתיים ארוחה שנמשכה למעלה מחצי שעה. כל היום והלילה סבב סביב הנקה - הוצאת אוויר - נדנוד עריסה - בכי - הנקה וחוזר חלילה. והגב הכואב הוסיף לסאת ייסוריה.

המתנה שהגיעה שינתה את התמונה. כשנשמעה הדפיקה של השליח על הדלת לא ידעה חני כמה תודה על הרגע הזה.

בפתח ניצבה כורסא נעימה ומזמינה. כורסת הנקה מבית ד''ר גב. חני שלחה מבט תמה, 'מה קרה שפתאום, בלידה השמינית החליטו המשפחה שלי לפנק אותי במוצר כזה? ובכלל, מה היא תוסיף לי?'

הבכי הצווחני הריץ אותה לעריסה, ובמקום להיכנס למיטה או להתיישב על הכיסא הנוקשה, היא 'טבעה' בכורסת ההנקה שניצבה בפינת החדר ותחילה להבין כמה היתה חסרה לה הכורסא עד עתה.

הגב הכפוף שלה קיבל תמיכה והתחיל להתיישר, התנודות האיטיות של הכורסא הנעימו לה והרגיעו את הבייבי. אט אט שקעו האם והתינוקת בתנומה ברוכה, שמאז הלידה לא חוותה כמותה.

בשיחה עם מנהל חברת ד''ר גב, ביקשנו לשמוע על מוצר החובה, והם השיבו לנו במאור פנים:

מהו סוד הקסם של כורסת ההנקה מבית ד''ר גב?

"מאחורי חברת ד''ר גב עשרות שנים של חקר המבנה האנטומי של האנשים בעולם, חקרנו במשך שנים את מאפייני השינה והישיבה בעידן המודרני, ובעיקר, הקשבה לצורך של הלקוחות.

הבנו כי בין המוצרים הבריאים והמובילים שלנו, כורסת הנקה לאם המושלמת, היא חובה בכל בית.

אנו מאמינים כי ישיבה נכונה היא צורך בסיסי לשמירת החיוניות של הגוף והנפש. ובעיקר כאשר מדובר באמא מסורה שמניקה ומשקיעה בתינוקה עולם ומלואו, קמה עבורו כל שלוש שעות ולפעמים לעיתים קרובות יותר ודואגת להעניק לו באהבה את המיטב.

ואם האמא מקבלת את המגיע לה - היא מסוגלת לתת לכל המשפחה את מה שמגיע לה. אם האמא מלאה בכוחות, יש לה כוח להעניק לסובבים.

וכורסת הנקה היא הבסיס לנתינה האינסופית של האמא האוהבת. אם בטרום עידן כורסאות ההנקה של ד''ר גב, היתה האם יושבת בעיניים צורבות על כיסא קשה ומייחלת שהתינוק יסיים את מנתו, או אפילו נכנסה איתו למיטה והשינה שלה היתה מלאת דאגה לשלום העולל, ד''ר גב שינה את המציאות!"

מה הייחודיות של כורסאות ההנקה?

"ברשותנו מבחר רב של כורסאות, ברמות מחירים שונות. הכורסאות שלנו בעלות מנגנונים איכותיים, הכוללים אפשרות להטיית הכורסא לעשרות תנוחות שונות לתמיכה אופטימלית, הדום רגליים הכולל 3 מצבים לנוחות מושלמת. וישנן כורסאות הכוללות שני מנגנונים להטיה בנפרד של משענת הגב והמושב. אנו מציעים גם אפשרות למנגנון מתנדנד, קבוע או מתנדנד ומסתובב.

הכורסאות שלנו כוללות מערכת קפיצים ייחודית לתמיכה אופטימלית בגב התחתון. וכמובן- אחריות לכל החיים על מנגנון הכורסה. הן מגיעות עם מגוון רחב של ריפודים וצבעים מדליקים שמוסיפים צבע ויופי לבית. גם רהיט גם בריאות..."

אז אם את רוצה להיות אמא טובה יותר, מפנקת יותר, ומלאת אנרגיות- תפנקי את עצמך בכורסת הנקה מושלמת מבית ד''ר גב".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית