שינה מתוקה, בריאה ונוחה: איך זה אפשרי?

זה קורה כל לילה, הגוף שלכם עבד פול טיים ג'וב והוא דורש את שלו. הוא מעוניין לקבל ממכם קצת פינוק אחרי המסירות שלו אליכם בכל שעות היום. איך תתנו לו את המגיע לו? כל הסודות על שינה בריאה, נעימה ומתוקה עם מזרני הבריאות של ד"ר גב (צרכנות, שיווקי)

מזרן ד"ר גבץ (צילום: יחצ)

קרניים של שמש שבצבצו מחרכי התריס שוב פגשו אותי נאנחת. כי שוב קמתי על צד שמאל...בעצם, בקושי ישנתי הלילה, הגב שלי דואב, השרירים מכווצים. איך מתחילים את היום ? לא סתם אמרה לי תמיד אימא שבוקר מוצלח מתחיל מלילה מוצלח.

אז איך מגיעים לפתרון הקסם שיביא לי לילה טוב באמת?

המזרנים האורתופדיים של ד''ר גב עושים את ההבדל הגדול ומביאים אליכם בשורה של ממש. ניתן למנוע את כאבי הגב, לישון שינה איכותית ולקום רעננים לעוד יום גדוש במטלות ואירועים.

בשיחה עם מנהל ד''ר גב קבלנו הצצה על מזרני האיכות האורתופדיים של החברה, ונהנינו לשמוע על הפתרון המושלם שהביא לעשרות אלפי אנשים חיים מאושרים יותר.

לפני הכל, תוכלו לספר קצת עליכם? מי אתם ומה הרזומה שלכם בתחום מוצרי הבריאות והנוחות?

"ד''ר גב הינה חברה שקיימת למעלה מ 30 שנה. שהחלה את דרכה בפיתוח מושב אורתופדי המסייע במניעה והקלה של כאבי גב. בהמשך הוא הפך למוצר הדגל שלנו והוא נמכר עד היום בארץ ובעולם.

מאז, הכל היסטוריה. היום ד''ר גב היא מעצמת ענק למוצרי נוחות ובריאות. היא מביאה בשורה של ממש למאות אלפי משפחות בישראל.

אנו מייצרים מזרנים, כורסאות טלוויזיה ועיסוי, כסאות משרדיים, כריות שינה ותמיכה, מושבים ומכשירי עיסוי ועוד מוצרי בריאות ונוחות לגב שלכם.

מאחורינו עשרות שנים של חקר המבנה האנטומי של האנושות, בדקנו מהם מאפייני השינה והישיבה בעידן המודרני, ולמדנו מהם הצרכים של הלקוחות שלנו".

מה גיליתם? אנו מסתקרנים לדעת. ומנהל החברה משיב בחיוך:

"גילינו כמה החיים שלנו הם דינמיים ודורשים עצירה והרפיה מפעם לפעם, בנוסף הבנו כמה ההעדפות של כל אחד שונות מהעדפות חברו.

אחד מעדיף לשבת על כורסא רחבה ומתכווננת עם הדום. השני מעדיף להשתרע על מזרן אורתופדי קשיח יותר. לאחד דרוש תמיכה מסיבית לגב, השני אוהב כרית רכה.

לכן, אנחנו משתמשים בידע הרב, במקצועיות ובקדמה על מנת לספק ללקוחותינו מספקים מגוון רחב של פתרונות, אנו מסייעים להם להתאים את המוצר הטוב ביותר עבורם וזאת בעזרת צוות המומחים של ד''ר גב."

תוכלו להרחיב מעט על ליין המזרנים האורתופדיים שלכם?

"שינה טובה היא הכרחית לשמירת החיוניות של הגוף והנפש. קולקציית המזרנים האורתופדיים של ד"ר גב מאפשרת ליהנות משינה נוחה, איכותית ובריאה.

ברשותנו מגוון רחב ביותר של מזרנים בכל המידות, דרגות הקושי וסוגי הריפוד. אנו מתאימים לכל לקוח את המזרן האופטימלי עבורו לפי התקציב, הטעם והצורך האינדיבידואלי שלו.

יש לנו מזרנים בעלי מערכת קפיצים מבודדים עם 3 אזורים לחלוקת משקל אופטימלית. מטרתם - יצירת מערכת תמיכה פרטנית לכל נקודה בגוף ובהתאמה אישית.

ישנם מזרנים הכוללים שכבת לטקס המסייעת למשתמש בהפחתת לחצים וכוללת אזורי תמיכה שונים. הלטקס עמיד לאורך שנים ועשוי מחומרים המאפשרים אוורור תמידי.

הריפוד עשוי מבד סריג הכולל סיבים טבעיים של אלוורה להרגשה רכות טבעית. ובנוסף, כחלק מהשירות המושלם של ד''ר גב, אנו מעניקים עד עשר שנות אחריות על המזרנים השונים שלנו."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית