עם תנורי 'אלקטרולוקס' אתם אקסטרה במטבח

חג הפסח בפתח, תקופה המאופיינת בבישולים ואפיות לרוב במיוחד לכבוד החג. חברת 'אלקטרולוקס' מציעה לכם להתחדש בתנור אפייה שיאפה אקסטרה ויביא עמו אקסטרה תשבחות (צרכנות, שיווקי)

תנורי אלקטרולוקס. (צילום: יחצ)

'אלקטרולוקס' ענקית הטכנולוגיה העולמית, מוכרת שנים רבות בכל העולם כמהפכנית וכפורצת דרך מובילה בתחום מוצרי החשמל הביתיים בכלל ובקטגוריית התנורים בפרט. מאפים רבים ומשובחים נאפים במיליוני בתים ברחבי העולם בתנורי 'אלקטרולוקס' המעולים.

תנורי 'אלקטרולוקס' ידועים בישראל ובכל העולם, כמובילים בחדשנות טכנולוגית ועיצובית, בחסכנות, בנוחות שימוש ובמגוון פונקציות ופטנטים פורצי דרך.

בתנורים המצוינים של 'אלקטרולוקס' תוכלו לאפות ולבשל עד 5 תבניות בו זמנית תוך דיוק מרבי והשגת תוצאות נהדרות ומושלמות לכל סוגי המאפים והתבשילים, תוצאה זו הבלתי אפשרית לכאורה, מושגת הודות לשימוש בטכנולוגיות משופרות כמו למשל מאוורר הטורבוUltra fan plus הגורם לפיזור החום בכל התנור בצורה מדויקת, אחידה ומהירה.

חיישן Foodprobe - שמבקר את טמפרטורות המזון לאורך כל זמן האפייה והבישול תקבלו תוצאות כמו במסעדת יוקרה. Pyro Cleaning - לניקוי עצמי פירוליטי ב- 500 מעלות צלסיוס ואפילו להכשרה מהירה של התנור. פיקוד Omegatouch- לתיפעול קל באמצעות כפתורי מגע. ''VelvetClosing – מנגנון לסגירת דלת בצורה רכה והדרגתית. (בדגמים נבחרים)

בישראל, מייצגת את 'אלקטרולוקס' חברת 'מיניליין' היבואנית הרשמית, המעניקה לכם אחריות ושירות אמינים לאורך זמן. חברת 'מיניליין', משקיעה מחשבה ומשאבים רבים ביבוא מוצרים איכותיים שיתאימו גם למגזר החרדי הצורך פתרונות ייחודיים ומבלי לוותר על חדשנות, איכות ונוחות.

לתנור תא אפייה XXL בנפח ענק של 74 ליטר, המאפשר שימוש ואפייה במגשים הגדולים ב- 20% יותר מהסטנדרט, יתרון משמעותי למשפחות ברוכות ילדים שגם רגילות לארח. זה גם מקצר משמעותית את זמן האפייה. בתנור תמצאו 9 מפלסי גובה לגמישות ונוחות מרבית.

לקראת פסח הכריזה 'מיניליין' מבצע מיוחד, קונים תנור Built-in של 'אלקטרלוקס', מוסיפים רק 590 ₪ ומקבלים כיריים גז עם משטח זכוכית של 'אלקטרולוקס'.

משפחות רבות בציבור החרדי כבר בחרו בתנורי 'אלקטרולוקס', תנורי האקסטרה שאופים אקסטרה, כמויות גדולות וקטנות לכל האורחים הרבים. ערב פסח הוא הזמן המתאים ביותר להתחדש בתנור 'אלקטרולוקס' שיאפה כמו השפים הגדולים, יחסוך בזמן, יאפה ויבשל באסתטיות ובטוב טעם את המאפים לכבוד החג.

ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר