התבטאות מפתיעה

מקים מסלולים חרדים בצה"ל: "לא כל נער חרדי שלא לומד צריך להתגייס"

הרב חנוך רוגוזינסקי, ממקימי מסלולי הלחימה החרדים בצה"ל, הפתיע כשאמר בהרצאה לתלמידים מצטיינים: "לא כל מי שלא לומד בישיבה, צריך בהכרח להתגייס. יש כאלה שלא מתאימים" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חיילים חרדים. ארכיון (צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

התבטאות מפתיעה של הרב חנוך רוגוזינסקי, ממקימי מסלולי הלחימה החרדים בצה"ל ומרצה בתחום החינוך. בהרצאה שנשא בפני תלמידי קבוצת המצוינות ההומניסטית בבית הספר הריאלי העברי בחיפה אמר רוגוזינסקי כי "לא כל נער חרדי שאינו לומד בישיבה צריך להתגייס".

רוגוזינסקי התייחס למגזר החרדי, במהלך הרצאתו שעסקה בנושא אתגרים והזדמנויות בהשפעה של אקטביסטים צעירים, וציין את השינויים שמתרחשים בעשר השנים האחרונות במגזר: "דברים אלו לא היו קורים ללא השותפות של אנשים ונשים מהחברה הישראלית שנטלו חלק בייזום, פיתוח, ניהול והשקעת משאבים".

בתשובה לשאלה לגבי חובת השירות הצבאי של בחורי הישיבות, השיב הרב רוגוזינסקי כי "יש הצלחות ויש כישלונות, ההישגים קרו כאשר בצד השני היתה הבנה כיצד להתנהל בצורה מושכלת, שמירה על אתיקה ורף מקצועי גבוה, לצד כבוד והבעת הערכה לתרבות ולנורמות המקובלות במגזר החרדי".

חיילים חרדים באימון (ארכיון. צילום: עמותת נצח יהודה)

בשלב זה ציין מי שעומד מאחורי הקמת מסלולי לחימה חרדים בצה"ל כי "לא כל מי שלא לומד בישיבה, צריך בהכרח להתגייס. יש כאלו שאינם מתאימים לשירות בצה"ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר