בעלזא מפתיעה: ראש העיר הבא - יחיאל לסרי

ח"כ ישראל אייכלר, נציג חסידות בעלזא, הצהיר באירוע של החסידות כי ראש העיר הבא של אשדוד, מבחינתם, הוא ראש העיר הנוכחי יחיאל לסרי. צפו בווידאו (חדשות, חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: בעוד ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי נאבק על תדמיתו לקראת הבחירות המקומיות בשל מאבק השבת וחלוקת הדו"חות לבעלי עסקים שפתחו חנויות בשבת. הרי שהערב (ראשון) הוא מקבל תמיכה מפתיעה מח"כ ישראל אייכלר, נציג חסידות בעלזא.

במעמד הנחת אבן הפינה לבית המדרש של החסידות בעיר אשדוד, בעודו משבח את התורם ועסקני החסידות פנה ח"כ אייכלר לראש העיר יחיאל לסרי שנכח במקום ואמר: "בחנוכת הבית ראש העיר יהיה יחיאל לסרי ולא אחר".

יצויין כי חסידות גור מונה כ-2,400 בתי אב בעיר אשדוד ונחשבת לחסידות הגדולה בעיר, אולם במקום השני נמצאת בעלזא, לה לפחות 1,200 בתי אב. כך שאמירה על תמיכה בלסרי לראשות העיר משמעותית ונראה כי תהיה משותפת בהמשך הדרך ליתר הקהילות החרדיות.

בתוך כך, בשבוע האחרון פורסם סקר עומק בו זוכה ראש העיר לאחוזי תמיכה נמוכים מקרב תושבי העיר. על פי הסקר שפורסם באתר 'וואלה', ראש העיר זוכה ל-28% תמיכה בלבד. 54% ענו כי הם מתנגדים לכהונה נוספת שלו ו-17% אינם יודעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר