הריסת בתי המחבלים

אליקים רובינשטיין נגד מוטי יוגב: "הסתה"

"בגללו ובגלל כמותו ציבורים שלמים מוסתים", כך מאשים סגן נשיא בית המשפט העליון בדימוס, השופט אליקים רובינשטיין, את ח"כ יוגב על דבריו נגד בג"ץ, אותן הגדיר כ"הסתה" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אליקים רובינשטיין (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

סגן נשיא בית המשפט העליון בדימוס, השופט אליקים רובינשטיין, תוקף את ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) ואומר כי דבריו נגד בית המשפט העליון הם בגדר "הסתה".

כזכור, אתמול התייחס ח"כ יוגב להחלטת בית המשפט על עיכוב בהריסת ביתי מחבלים ואמר: "לא להיתלות בתירוץ שבג"ץ לא מאפשר. לשים את בג"ץ בצד ב-72 שעות. לא להתחשב בדעתו שמסרסת. בג"ץ הוא זה ששותף לירידת ההרתעה של חיילי צה"ל ומדינת ישראל, לכך שגם הרצח הבא - לא עלינו, שלא יבוא - משום שאיננו מאפשר את אותו הריסת בית". את הדברים אמר במהלך ראיון לרדיו 101.5FM.

על פי הדיווח בגל"צ, השופט רובינשטיין התבטא בתגובה: "זו פשוט הסתה. זה מה שהוא למד מרבותיו? יהיו מי שיחשבו מחשבות זדון בעקבות הדברים האלה. בגללו ובגלל כמותו ציבורים שלמים מוסתים".

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד הגיב לדברי יוגב וכתב בטוויטר: "הבית היהודי צריך להשעות מיד את מוטי יוגב מועדת החוץ והביטחון בעקבות דבריו על בג"צ. זו הסתה נגד שלטון החוק שלא ניתן לעבור עליה בשתיקה".

בתגובה, כתב לו ח"כ יוגב: "מר ביטחון, כתב גלי צה"ל בדימוס יאיר לפיד המופיע מידי פעם בוועדת חוץ וביטחון, הערתך נשקלת 'ברצינות'. בהגנתך על מערכת המשפט, אתה פוגע בהגנה על חיילי צה"ל. תדע כל אם עבריה שלא לבחור בך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר