טרור היחידים חוזר?

החשש במערכת הביטחון: גל טרור לפני פסח

רצף הפיגועים, כשבמרכזם רצח החיילים נתנאל קהלני הי"ד וזיו דאוס הי"ד, ורצח עדיאל קולמן הי"ד בעיר העתיקה, מעלה חשש במערכת הביטחון מגל פיגועים לקראת חג הפסח (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)

רצף הפיגועים האחרון, כשבמרכזם רצח החיילים נתנאל קהלני הי"ד וזיו דאוס הי"ד, ורצח עדיאל קולמן הי"ד בעיר העתיקה, מעלה חשש במערכת הביטחון כי ארגוני הטרור ינסו להוציא לפועל גל פיגועים לקראת חג הפסח המתקרב וזה בזמן שגורמים בחמאס העבירו מסרים לישראל כי אין להם עניין בהסלמה.

במערכת הביטחון רואים את ההסלמה האחרונה בין היתר בשל קריאות ההנהגה הפלסטינית נגד ממשל ארה"ב שהכיר בירושלים כבירת ישראל לצד חגיגות השבעים למדינת ישראל.

כמו כן, בצה"ל מתייחסים ברצינות לכך שלראשונה זה שנים, ארבעה מטעני חבלה הופעלו על כוח צה"ל בגבול רצועת עזה, מה שמסמן שבחמאס כן מבקשים להסלים את המצב וזה על רקע השמדת המנהרות החודרות לשטח ישראל.

יצוין כי שני הפיגועים הרצחניים שאירעו בערב שבת ואמש בוצעו על ידי מפגעים בודדים, כאלו שמושפעים מהסתה ומאווירת הפיגועים הקודמים.

יצוין כי מאז תחילת 2018, פחות משלושה חודשים בלבד, שירות הביטחון הכללי סיכל למעלה מ-200 פיגועים שתוכננו על ידי "מחבלים בודדים" שלא משויכים לארגוני הטרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר