הגר"ש כהן: "אני מכניס לביתי רק משחיטת בד"ץ נווה ציון"

אשפר בשר מובילים מעל ל-30 שנה באיכות הבשרים יחד עם כשרות מדוקדקת של בד"ץ נווה ציון בראשות חכם שלום כהן. איך ניתן גם להציע בשרים בזול, גם לשמור על איכות וגם מבלי לוותר על אף חומרה בכל נושאי הכשרות? סיפור של הצלחה (אקטואלי, שיווקי)

(צילום: יחצ)

מעל 30 שנה שהבשרים של "אשפר" מובילים בתחום הבשר האיכותי שלא מתפשר בכל חומרות הכשרות.

המוטו המלווה את "אשפר", יכול לסכם את פעילות אשפר מאז שחיטת העגל הראשון ועד היום בשלוש מילים: כשרות, איכות, מחיר.

"אשפר בשר" עומדת תחת עינו הבוחנת של בד"ץ "נווה ציון" בראשות חכם שלום כהן, והינה החלוצה בשיווק עופות ובשרים ברמת כשרות חלק בית יוסף לציבור עדות המזרח ברחבי הארץ כבר למעלה מ- 30 שנה. בסיור האחרון במשחטה, הודה ראש הישיבה לעוסקים במלאכת הקודש ואמר כי הוא מכניס לביתו רק משחיטת "נווה ציון" – אמירה שבעצם אומרת הכל.

יתירה מכך, ל"אשפר" דבר ייחודי נוסף על פני כל המשחטות וחברות הבשר האחרות – בעלות חרדית. כשהעומד בראש "אשפר" הוא בן תורה בכל אורחותיו, כשבראש מעייניו הקפדות וחומרות בכשרות, בלי עיגול פינות והקלות.

כיצד ניתן לשלב איכות, הידור ומחיר זול גם יחד?

סיור חכם שלום כהן באשפר.

נטו בשר, בלי התחכמויות

מלבד הכשרות המהודרת של בד"ץ "נווה ציון" גם האיכות היא ללא פשרות. את הקשר בין המים לבשר, משאירים ב"אשפר" לעקרת הבית המבשלת חלק מחלקי הבשר במרק והן עצמם החברה היחידה בארץ שמוצריה הם ללא הזרקת מים וללא פוספטים, על אף שמשרד הבריאות מאשר זאת.

אם במפעלים אחרים מצרפים תווית המתחייבת על פי החוק, שבה נאמר כי מוצרי הבשר מעובדים ומכילים "מים מוספים" באחוזים גבוהים ולמעשה ציבור הצרכנים משלם על ה"מים" במחיר בשר, ב"אשפר" אין מים ואל תחפשו את התווית – אומרים ראשי "אשפר" וחורצים: "לא אצלנו!" כל הבשר באשפר הוא 100% בשר.

ביקורו של הגרי"ש כהן באשפר.

הפסח הזה כולו אשפר - כל החג, לכל אחד

כשאשפר אומרים שהחג הזה כולו אשפר לכל אחד, הם מתכוונים לשני דברים: ראשית, שכל אחד, מכל חוג ועדה, יכול להיכנס לחנויות 'אשפר' וליהנות ממגוון מוצרים בכשרות המועדפת עליו, בד"ץ נווה ציון בנשיאות חכם שלום כהן או בד"ץ העדה החרדית.

שנית, באשפר מקפידים בעקביות על מחירים המתאים לכל אחד. כאמור, ברשת החנויות יוצאים בשורה של מבצעים, על מוצרי הבשר והעופות, ומצליחים שוב להפתיע עם מחירים חסרי תקדים, שמאפשרים לכל אחד לענג את החג בבשר משובח ואיכותי.

ב'אשפר' אומרים לנו, "בחודשים האחרונים שמחנו לשמוע מהציבור תגובות רבות וחמות למהלכים שביצענו, גם בהוספת מוצרים בכשרות בד"ץ העדה החרדית וגם בשורת המבצעים הגדולה. ועכשיו לכבוד חג הפסח מבצעים מיוחדים במוצרי בשר הבקר ברשתות השיווק המובחרות ובסניפי אשפר וזאת בהתאם להוראתו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, שאמר לנו כבר לפני כמה שנים, לדאוג לכך שגם בני התורה יוכלו לרכוש ממוצרי אשפר במחירים המתאימים ליכולותיהם ואנו נאמנים להוראותיו, דבקים בכך לאורך כל השנה ובפרט בערבי חגים".

הפסח הזה כולו אשפר | מבצעי ענק על הבשר הקפוא במחירים שטרם היו | לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר