תופעה: הדברים שנהגים שולפים במקום רשיונות

ראשון לציון והעיירה מילטון קינס בבריטניה אינן ערים תאומות, אך השבוע אירע בשתיהן מקרה דומה לאחר שנהגים החליטו ללעוג לשוטרים, והפכו אותם לבדיחה ברשת. את השוטרים זה לא הצחיק(בארץ)

הרשיון הבריטי ששבר את הרשת (צילום: מתוך טוויטר)

בסוף השבוע נקרא רוכב אופנוע בראשון לציון לעצור לבדיקה שגרתית לאחר שעורר את חשדם של השוטרים בשל לוחית הרישוי שהייתה מעט מקופלת, הרוכב שראה את סימוני השוטרים פתח ברכיבה מהירה ונמלט מהמקום, אך נעצר לבסוף בכביש 4.

אך כשהתבקש על ידי השוטרים להציג את רישיון הנהיגה שלו שלף הרוכב קלף של ג'וקר, והגיש אותו לשוטרים ההמומים. השוטרים ערכו בדיקה מהירה וגילו כי החשוד נוהג ללא רישיון נהיגה המתאים לאופנוע עליו הוא רכב, וכשנגשו לבדוק את לוחיות הזיהוי נדהמו השוטרים לגלות כי חשדם לא היה לחינם וגילו כי אחד המספרים בלוחית הרישוי של האופנוע זויף באמצעות סרט בידוד שחור, והלוחית הותקנה על ציר המאפשר את קיפולה באופן שאינו מאפשר את זיהויה.

מהמשטרה נמסר כי החשוד, בן 32 מתל אביב, עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נשלל רישיונו למשך 30 יום, והאופנוע עליו רכב נאסר לשימוש.

מוקדם יותר פורסם כי אמש (ראשון) עוכב נהג מהעיירה מילטון קינס שבאנגליה על ידי שוטרים לבדיקה, והתבקש להציג את רישיון הנהיגה שלו, הנהג לא שלף ג'וקר, אלא רישיון נהיגה שעליו דמותו של "הומר סימפסון" - דמות מצוירת ומפורסמת כשלצידה חתימה, פרטים אישיים ומדינת מוצא - של הדמות כמובן.

נגד הנהג שחמד לצון הוגשה תלונה במשטרה על החזקת רישיון מזויף ועל נהיגה ברכב ללא ביטוח, ורכבו הוחרם.

הסיפור הפך לוויראלי ברשתות החברתיות בבריטניה ובעולם ולא הפסיק להצחיק את הגולשים. "זיוף שקוף. ידוע כי הומור (הדמות שהייתה על הרישיון) גר בכלל בשדרת 742 באוורגרין טרייס", צייץ גולש בעל חוש הומור בריטי.

לוחית הזיהוי של האופנוע. צילום: דוברות המשטרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר