דובאי: דיילת נפלה אל מותה מדלת החירום של המטוס

האירוע המצער אירע באנטבה, ועל פי עדי הראיה לא בטוח בכלל כי מדובר בתאונת עבודה. חברת התעופה הבטיחה כי תשתף פעולה עם החוקרים(בעולם)

אילוסטרציה: דיילת חברת אמירייטס איירליינס (צילום: שאטרסטוק)

אסון תעופה בדובאי: דיילת של חברת התעופה אמירייטס איירליינס, נפלה אל מותה מדלת החירום של מטוס בואינג 777 בזמן שעבדה להכין את המטוס להמראה. הדיילת, ששמה לא הותר לפרסום, מתה מפצעיה יום לאחר התקרית הקשה שאירעה בנמל התעופה הבינלאומי באנטבה, זמן קצר לפני עליית הנוסעים למטוס במטרה לחזור בחזרה לדובאי

על פי הדיווחים שמגיעים מדובאי, למרות שלא נמסרה התייחסות לנושא מטעמם של גורמים רשמיים, התקבלו עדויות של עדי ראיה שסיפרו כי ראו את הדיילת עם בקבוק תחת הסנטר בזמן הנפילה, מה שעורר חשד כי היא שמה קץ לחייה. עד ראיה אחר סיפר כי הוא ראה את הדיילת רבה עם חברי צוות אחרים בזמן העליה למטוס, מה שהעלה חשד לפגיעה מכוונת.

דובר חברת אמירייטס איירליינס אמר "חברת צוות שלנו נפלה למרבה הצער מדלת פתוחה בזמן הכנת המטוס לקראת הטיסה, חברת הצוות הפצועה נלקחה לבית החולים הקרוב ביותר, אך למרבה הצער מתה מפציעותיה, החברה תומכת במשפחת הדיילת ברגעים קשים אלו" והוסיף "המחשבות והתפילות שלנו עם המשפחה".

דובר בית החולים אליו נלקחה הדיילת שנהרגה סיפר ל-BBC, כי היא המנוחה הגיעה לבית החולים, כשהיא "פצועה בפניה וברכיה, מחוסרת הכרה, אך עדיין בחיים". נכון לעכשיו האירוע נמצא תחת חקירה וחברת התעופה הבטיחה "שיתוף פעולה מלא", עם החוקרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר