תיק 4000

נתניהו צפוי להיחקר בחשד לשיבוש חקירה

על פי הדיווחים ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיחקר בחשד לשיבוש הליכי חקירה בתיק 4000 בטענה שהורה למקורביו להורות לזוג אלוביץ' למחוק מסרונים ביניהם (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו וחפץ בימים טובים יותר (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

הערב (שני) דווח בחברת החדשות כי גורמי אכיפה אומרים כי ראש הממשלה נתניהו צפוי להיחקר בחשד לשיבוש מהלכי משפט בתיק 4,000 תיק בזק-וואלה. זאת במקביל לבחינת החשדות לביצוע עבירת שוחד. לטענתם, החוקרים נתקלים לאורך כל הדרך בשיבושי חקירה מצד המעורבים.

היום פורסם ב"ידיעות אחרונות" כי עד המדינה, ניר חפץ, העיד שהורה לבני הזוג אלוביץ' למחוק מסרונים מרעיית רה"מ שרה נתניהו וכי הוא עצמו השמיד את ההודעות וההקלטות שלו.

אולם ככל הנראה הדבר לא נעצר אצל חפץ ובמערכת אכיפת החוק מעריכים שלא הייתה זו יוזמה פרטית של חפץ, כלומר לא פעל על דעת עצמו בלבד. על כן גורמים משפטיים אומרים לנו שראש הממשלה צפוי להיחקר גם הוא בחשד של שיבוש מהלכי משפט ובשאלה האם הוא קשור למפעל הטשטוש שהתנהל לפני החקירה.

לנתניהו, כידוע, אין טלפון נייד והוא לא שולח מסרונים והחשד מתמקד בכך שהקשר מול אלוביץ' התבצע בין השאר באמצעות רעייתו שרה, בנו יאיר וכמובן המעגל הסובב אותו של שני עדי המדינה חפץ ופילבר שעשויים כעת לספק את הראיות הדרושות כדי לקשור את כל החוטים בין נתניהו לאלוביץ'.

עוד דווח הערב בערוץ 10 כי בידי המשטרה מסרונים ששלח לכאורה יאיר נתניהו לניר חפץ ועסקו בסיקור באתר "וואלה". על פי הדיווח במסרונים נתניהו מוחה על הסיקור בעניין משפחת נתניהו באתר. בעדותו חפץ מספר על כך שיאיר נתניהו ידע לכאורה על ההטבות לחפץ וזעם כאשר היה נתקל בסיקור שלילי באתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר