נתפס ברגע האחרון

הצעיר הפלסטיני תכנן לרצוח יהודים סמוך למודיעין עילית

לפני כחודש וחצי נעצר פלסטיני ליד חשמונאים, לאחר שהתנהגותו עוררה את חשדם של שתי נערות. ברשותו נתפסה סכין, אך תחילה הוא עשה עצמו כאילם. כעת נודע, שהוא תכנן לבצע פיגוע (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

פרסום ראשון: הצעיר הפלסטיני שנעצר בערב שבת פרשת משפטים בכניסה לישוב חשמונאים, הסמוך למודיעין עילית, היה מחבל בדרכו לפיגוע.

ל"כיכר השבת" נודע, כי גורמי הביטחון הצליחו להוכיח כי הנער, תושב הכפר בילעין, תכנן לבצע מסע רצח של יהודים, עם הסכין שברשותו.

זממו לא יצא לפועל, לאחר שבנס הבחינו בו שתי נערות שהלכו במדרכה ממול, והסבו את תשומת ליבו של המאבטח בכניסה. זה קרא לו לעצור והזעיק למקום שוטרים.

לאחר שקריאות השוטרים לא נענו על ידי המחבל, בוצע 'נוהל מעצר חשוד' שבמהלכו הכוחות השתלטו על הפלסטיני, ומצאו על גופו סכין גדולה.

כאן נתפס המחבל. הכניסה לחשמונאים (צילום מסך: גוגל מפות)

עדי ראייה דיווחו, כי תחילה, מיד עם מעצרו, התנהג הפלסטיני כאילו הוא אילם שאינו יכול לדבר, אך תוך זמן קצר "חזר" לדבר כאחד האדם.

משטרת ישראל אישרה ל"כיכר השבת", כי אכן הוכח שמדובר באירוע על רקע לאומני.

פיגוע מסוג זה, כפי שתכנן הפלסטיני שנעצר, גבה השבוע חיי אדם בעיר העתיקה בירושלים, לאחר שעדיאל קולמן, אב לארבעה מכוכב השחר, נדקר בכל חלקי גופו, ולא שרד את הפציעה האנושה.

השניות הראשונות שלאחר הפיגוע (צילום: מתוך פייסבוק)

בהלווייתו סיפר עליו רב הישוב, כי הוא היה "אדם צנוע וירא שמיים, עם לב זהב, שכל מי שהכיר אותו לא יכול היה שלא לאהוב אותו".

אמו ספדה בבכי: "קראו לך 'התכשיט', כי אתה היית התכשיט שלנו. סיימת את השליחות שלך בעולם, והקדוש ברוך הוא קטף אותך - מהר מדי וכואב מדי".

הסכין שנתפסה (צילום: משטרת ישראל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר