עובר לפוליטיקה הארצית

דיווח: ניר ברקת יודיע שלא יתמודד בירושלים

לפי הדיווח בחברת החדשות, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת צפוי להודיע בתוך ימים כי החליט לא להתמודד שוב על ראשות העיר - ולעבור לפוליטיקה הארצית. לשכתו: "אין חדש" (בארץ)

ניר ברקת, ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שבעה חודשים לפני הבחירות לרשויות המקומיות, מסתמן כי ניר ברקת לא ירוץ פעם נוספת לראשות העיר ירושלים - כך דווח הערב (שלישי) בחברת החדשות. על פי הדיווח, ברקת יודיע בשבוע הבא כי החליט לרוץ לפוליטיקה הארצית.

• המירוץ בירושלים ייפתח מחדש? מתח לקראת הכרזת ברקת

ברקת, כזכור, רץ לראשונה לראשות העיר ירושלים ב-2003, ואז הפסיד לאורי לופולינסקי. בבחירות 2008 הוא נבחר לראשות העיר, לאחר שניצח את מאיר פרוש וארקדי גידאמק שהתמודדו מולו. בבחירות 2013 ניצח ברקת שוב, כשגבר על משה ליאון שהתמודד מולו.

בשנים האחרונות פקד ברקת אלפי בני אדם לליכוד, ולא פעם נטען כי הוא בדרכו להתמודדות על ראשות המפלגה וראשות הממשלה. כעת, על פי הדיווח, ברקת אמר למקורביו כי החליט לעבור לפוליטיקה הארצית וכי הוא צפוי להודיע על כך רשמית בשבוע הבא.

ברקת עם פעילי הליכוד, השבוע (צילום: רונית טלבי)

"אין כל חדש" מסרו הערב בלשכת ברקת, "בכוונת ברקת לאשר ביום חמישי במועצת העיר את התקציב הגבוה ביותר של ירושלים אי פעם הודות לתמיכה שגייס ממשרדי הממשלה. כפי שהבטיח, לאחר העברת התקציב יודיע על החלטתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר