ג'רוזלם אסטייטס בשנלר: כבר רואים את היוקרה בעיניים

בג'רוזלם אסטייטס ממשיכים להתקדם, ההשקעה בביצוע דירות היוקרה נראית ומורגשת בכל זווית. תמונות שצולמו מאחד משלושה המנופים המוצבים באתר, מגלות מציאות מרהיבה שמתגשמת על הקרקע (נדל"ן, שיווקי)

ג'רוזלם אסטייטס בשנלר. (צילום: יחצ)

חזיתות הבתים משולבות אבן ירושלמית ייחודית, והפרזול האמנותי מבוצעים בידי מיטב אמני הבנייה הטובים ביותר בתחומם בישראל. למפרטי הפנים כמו למפרט החוץ, נבחרו ספקי החומר המעולים ביותר בארץ, מטבחי הפאר ברמה עילית, הריצוף והחיפוי משקפים יוקרה והדר, וחלונות האלומיניום מחופי העץ מבפנים, מצטרפים להרמוניה מופלאה המתחברת לקונספט אמנותי היסטורי.

תכנון טוב צריך ביצוע מושלם

כלל ידוע בעולם הבניה: לא פחות חשוב מהתכנון הוא - הביצוע. היזמים בג'רוזלם אסטייטס הציבו לעצמם כבר מתחילת שלב התכנון - סטנדרטים גבוהים במיוחד שכל ספק חומר או איש מקצוע שייקחו חלק ביצירת הפרויקט, יצטרכו לעמוד בהם. כמו אדם פרטי המתכנן ובונה את בית חלומותיו, ומתרוצץ מחנות לחנות, ובודק כל קטלוג אפשרי ולעיתים טס לחו"ל כדי למצוא את המסגרת המדויקת, הפרזול המיוחד והאבן המחוספסת, ביצעו ראשי החברה בירור מעמיק כשבסופו בחרו את הספקים ("אחד אחד") ואת אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם.

חברת 'גני ירושלים יעקב מורדוך', מספקת למיזם את האבן הירושלמית הטובה בישראל, ואגב כך – את כל סוגי פרטי האבן בעיבודים מיוחדים ,ומבצעת את העבודה באתר הבנייה. במשך 30 השנים האחרונות הייתה מעורבת 'גני ירושלים' בכמה מהפרויקטים גדולים והמורכבים באבן בעולם, כגון מלון פלז'ה בניו יורק, מלון אינטרקונטיננטל בשיקגו, שכונת כפר דוד בירושלים, המרכז המסחרי בממילא, גשר המיתרים ופרויקט הרכבת הקלה בירושלים ועוד רבים.כשכל בניין בירושלים מחופה אבן ירושלמית, אך טבעי שבפרויקט הדגל של העיר, יבחרו היזמים את הרמה הגבוהה ביותר בחומרי אבן. עולם שלם של קשתות, קרניזים וכרכובים לקישוט ופריטים שונים יוצרים בסופו של דבר את המראה הסופי של הבניין. "בביצוע עבודות חיפוי האבן בג'רוזלם אסטייטס", מסביר יעקב מורדוך, "אנו מביאים לידי ביטוי את פסגת המקצועיות שרכשנו בעשרות פרויקטים נחשבים בארץ ובעולם: קשתות, כרכובים, קרניזים ופריטים מיוחדים, נוסטלגיים ומודרניים כאחד: הנותנים כבוד לאבן הירושלמית..."

האחים לרר - סטיל סגדור לקחו חלק באינספור מיזמי יוקרה ייחודיים ברחבי העולם: ממלון פלאזה במנהטן, וילות ובתים פרטיים יוקרתיים, ועד שחזור בית כנסת החורבה ומחיצת הכותל החדשה. סטיל סגדור היא חברה שנמצאת בבעלות האחים מנדי ויוסי לרר שמספרים כי הם מתעסקים בעבודות מתכת מאד יקרות. "החיבור עם ג'רוזלם אסטייטס החל, כשהיזם פנה אלינו כדי שנבצע עבורו את העבודות במתחם. הופתענו שפנו אלינו מהפרויקט הזה, כי אנחנו עובדים רק במיזמים יוקרתיים מאוד, והעלות בהתאם, ואולם, אחרי שראינו את הפרויקט ואת ההדמיות, הבנו שהיזם הולך לתת לדיירים את הרמה הכי גבוהה בפרויקט הזה.

קיבלנו דרישה מיוחדת להגיע לרמה מאד גבוהה בעבודות המתכת, גם מעקות פנים וגם מעקות במרפסות וגם בכל נושא הפיתוח. גייסנו את בעלי המקצוע הכי טובים במדינת ישראל כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר וכמובן גם הנושא של הצביעה, מתיזים גרגרי פלדה על החומר כדי לעשות אותו בצורה מאד יפה ושתי שכבות של צבע. הלקוחות של ג'רוזלם אסטייטס ירגישו שקיבלו את הרמה הכי גבוהה שאפשר להגיע אליה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר