2 מטענים ברכב

תם המרדף: מטמין הפצצות בטקסס - נהרג

התמהוני מאוסטין הצליח להרוג בשבועות האחרונים שני בני אדם, ולפצוע עוד כמה, בסדרת פצצות שהטמין ברחבי העיר. הבוקר איתרו אותו כוחות הביטחון - ואז הוא התאבד (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת אחד הפיצוצים (צילום מסך: מתוך הטלוויזיה המקומית)

באוסטין, טקסס, איתרו הבוקר (רביעי) כוחות הביטחון את האדם שהטמין 5 פצצות בשבועות האחרונים. כשהם הצליחו, לאחר חילופי ירי, להגיע אליו, הוא נמצא ללא רוח חיים, ככל הנראה כי פיצץ על עצמו שתי פצצות בתוך רכבו.

את ההחלטה להתאבד קיבל החשוד (24), לאחר שהבין כי המרדף אחריו עומד לפני הסוף, וכי אין לו סיכוי של ממש מול כוחות השיטור המקומיים.

לפי הדיווחים, המשטרה איתרה אותו במלונית בה שהה, באמצעות שימוש בצילומי אבטחה וטכניקות מעקב אחר טלפונים סלולריים, תוך כדי שהוא שולח שתי חבילות נפץ בשירות המשלוחים פדקס.

בשלב מסוים הוא הבין את המלכוד, ניסה להימלט במכוניתו מהמקום, אך כשהשוטרים הצליחו להשיג אותו והחל העימות המלווה בירי ובפיצוצים, התאבד החשוד.

רק אתמול כזכור היתה הפעם האחרונה בה התפוצצה חבילה בטקסס, חמישית במספר בתקופה האחרונה, על פס נע במתקן חלוקה של חברת 'פדקס'. בפיצוץ זה נפגעה אישה אחת מעוצמת הקול של הפיצוץ האדיר.

באירועים הקודמים, נפצעו שניים נוספים, בני 22 ו-23, מהתפוצצות חבילה שהיתה מחוברת לחוט תיל ברחוב בצד המערבי של העיר אוסטין. באירועים שהחלו את סדרת התקריות התמוהות, נהרגו כזכור אנתוני סטיבן האוס בן ה-39 ודריילן מייסון בן ה-17.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר