הטעות הענקית של אסוס, וההסבר המשעשע שלה

למי מאיתנו לא קורות טעויות? אבל כשאתם גוף ענק, כל טעות עלולה להיות בלתי נסלחת, אלא אם כן יש לכם יועצי תקשורת משופשפים שממנפים את הטעות להצלחה מסחררת (דיגיטל)

(צילום מסך מטוויטר)

"אסוס" אתר המכירות הבריטי, הדפיס 17 אלף שקיות המיועדות למשלוח - אולם כללו טעות הגהה חמורה. במקום לכתוב את המילה online, על השקית, כתבו באסוס: onilne.

הטעות הלא אופיינית הזו של החברה צברה ויראליות וברחבי הרשת כבר לעגו לחברה, אולם חברה כמו אסוס לא תיתן לגולשים לרדת עליה מבלי לתת מענה הולם שיסתום את פיות המקטרגים.

בתגובה צייץ האתר בחשבון הטוויטר הרשמי שלו: "אוקי, *ייתכן* שהדפסנו 17,000 שקיות עם טעות הגהה. אנחנו קוראים לזה מהדורה מוגבלת".

הציוץ המתוחכם של החברה צבר ויראליות רבה עוד יותר מהטעות, והלצות הגולשים התחלפו בהערכה לצוות באסוס שידע לצאת באלגנטיות מתקרית כה מביכה.

הציוץ המשעשע של אסוס

יצויין כי כיום אסוס היא החברה הרביעית בגודלה בהיקף המשלוחים לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר