הרב פינדרוס: גם לציבור החרדי מגיע "עיר מנגנת"

סגן ומ"מ ראש עיריית י-ם הרב פינדרוס בסיור ב"רון שולמית" על משרד החינוך ומנח"י לתקצב את פרויקט "עיר מנגנת" גם במגזר החרדי (מוזיקה, שיווקי)

יצחק פינדרוס. (צילום: יחצ)

הרב יצחק פינדרוס, סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים, סייר בימים האחרונים בקונסרבטוריון "רון שולמית" בשכונת הר נוף בירושלים. הרב פינדרוס התפעל עמוקות מהרמה המקצועית של צוות ההוראה בקונסרבטוריון, ומאיכות הלמידה הגבוהה של התלמידות בקונסרבטוריון החרדי.

סגן ומ"מ ראש העיר, שנוכח בתנאים הבלתי אפשריים שבהם פועל כיום הקונסרבטוריון, אמר כי לא יתכן, שמוסד ברמה מקצועית גבוהה כל כך, ישכון במבנה בלתי מתאים שיש בו קושי לקיים למידה מקצועית בצורה המיטבית. לדבריו, יש לפעול באופן מיידי בשלב הראשון למציאת פתרון זמני עבור הקונסרבטוריון, ומציאת פתרון של קבע בדמות מבנה מכובד שיהלום את הצרכים המקצועיים של הקונסרבטוריון.

במהלך הסיור ולאחר שהתוודע לרמה הגבוהה והמקצועית של הקונסרבטוריון, התעניין הרב פינדרוס, מדוע הקונסרבטוריון לא פעיל בבתי הספר ובמנהליים הקהילתיים, במסגרת פרויקט "עיר מנגנת". להפתעתו התברר, כי עד היום עיריית ירושלים ומשרד החינוך, לא העבירו מימון לפרויקט "עיר מנגנת" במגזר החרדי. זאת לעומת המגזר הכלכלי, שבו פועלת התכנית כבר מספר שנים, במסגרתה ממנת העירייה לימודי נגינה לתלמידי בתי הספר ששותפים בפרויקט. התוצאה של אי- המימון, שבנות במגזר החרדי משלמות על לימודי נגינה, בעוד במגזר הכללי יש מימון ללימודים אלו.

סגן ומ"מ ראש העיר הרב פינדרוס אמר, כי בכוונתו לפעול גם מול הגורמים במשרד החינוך ומול הגורמים בעיריית ירושלים, לשנות את מדיניות התקצוב, כך שפרויקט "עיר מנגנת" יפעל גם בבתי הספר במגזר החרדי: "אני קורא למשרד החינוך ולמנח"י לתקצב את פרויקט "עיר מנגנת במגזר החרדי", אמר. הרב פינדרוס הוסיף: "בכוונתי להתגייס ולהפעיל את השפעתי מול משרד החינוך ומנח"י, כך שבעתיד גם בתי הספר של המגזר החרדי, יזכו ליהנות מהתקציב שמופנה לטובת הפרויקט המוזיקאלי "עיר מנגנת".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר