זנדברג או בוסקילה?

היום: 31,695 חבר מרצ ייבחרו יו"ר למפלגה

בשעה 12:00 בצהריים ייפתחו 130 קלפיות ברחבי הארץ ו-31,695 חברי מפלגת השמאל מרצ יבחרו בין תמר זנדברג לאבי בוסקילה - לראשות המפלגה. התוצאות - הערב (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90 )

31,695 חברי מפלגת השמאל מרצ יבחרו היום (חמישי) את יו"ר המפלגה. שני המתמודדים הבולטים שנותרו במירוץ הם ח"כ תמר זנדברג ואבי בוסקילה, כשלצידם מתמודדים גם דוד קשני ואופיר פז. כזכור, בחודש האחרון פרשו ותיקי המפלגה זהבה גלאון ואילן גילאון מהמירוץ.

בשעה 12:00 בצהריים ייפתחו 130 קלפיות ברחבי הארץ וההצבעה תסתיים בשעה 22:00 כאשר זמן קצר לאחר מכן יתפרסמו תוצאות ההצבעה.

ח"כ זנדברג אמרה אמש: "אני קוראת לכם להצטרף אליי ולהחזיר את מרצ להיות המפלגה הגדולה והרלוונטית שכולנו כמהים לה, מפלגה שיורדת מהיציע ועולה למגרש".

לדבריה: "אני צריכה את כל אחת ואחד מכם בקלפי. אני לא שוכחת את ההבטחה שלי, אנחנו נהיה חלק מקואליציית מרכז שמאל ונחזור חזרה לממשלה. יש ריח חזק של שינוי באוויר ומהיום מפסיקים להתנצל ומתחילים לנצח! מרצ מתעוררת - צאו להצביע".

המועמד אבי בוסקילה אמר: ""אני סומך על חברות וחברי מרצ שישלימו בקלפי את המהלך האדיר שהתחילה זהבה גלאון ויבחרו במהפכה שאני מציע".

לדבריו: "החל מיום שישי בבוקר מרצ בראשותי תתחיל במסע חזרה ללב הציבור הישראלי, תהיה לצדו במאבקים חברתיים ותגיע לכל פינה בארץ כדי להקשיב, לנהל דיאלוג ולפתור בעיות. רק כך, בשטח ובשיח של סולידריות וחמלה, מרצ תחזור להיות מפלגה גדולה, סוחפת ורלוונטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר