הקטל בכבישים

לילה קשה: שני הרוגים בתאונות דרכים

צעיר בן 19, תושב הכפר עילבון בגליל, נהרג הלילה בהתהפכות רכב בכביש 65 סמוך למצפה נטופה. בכביש 55 בכפר סבא נהרגה צעירה כבת 23 בתאונה נוספת (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
התאונה בכביש 55 בכפר סבא (צילום: דוברות המשטרה )

צעיר בן 19, תושב הכפר עילבון בגליל, נהרג הלילה (חמישי) בהתהפכות רכב בכביש 65 סמוך למצפה נטופה. צוותי ההצלה שהוזעקו לזירה מצאו את הנהג בסמוך לרכב כשהוא ללא רוח חיים.

ממד"א נמסר כי "בשעה 01:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על רכב שהתהפך בכביש 65 סמוך לתחנת דלק נימר הסמוכה למצפה נטופה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קובעים את מותו של נהג הרכב צעיר כבן 19".

הפרמדיק דוד פחימה שטיפל בזירה סיפר: "כשהגענו, המקום היה חשוך וראינו רכב ריק לאחר שהתהפך בצד הדרך. מיד התחלנו בסריקות ובמרחק כ-15 מטר מצאנו את הנהג שוכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מהמשטרה נמסר כי "מבדיקה ראשונית עולה כי נהג הרכב הפרטי, בן 19 מעילבון, נסע מכיוון קדרים למחלף גולני ובסמוך למצפה נטופה מסיבה שטרם ברורה איבד את השליטה על הרכב והתהפך. מותו של הנהג נקבע במקום".

בנוסף, בתאונת דרכים בין רכב פרטי למסחרי באזור כפר סבא, סמוך לצומת נווה ימין נפצעו שישה בני אדם בהם צעירה כבת 23 שנפצעה באורח אנוש, היא פונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, אך שם נקבע מותה.

שלום זוהר חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. כשהגעתי למקום באופנוע חירום של איחוד הצלה (אופנולנס) יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לנפגעים. צוותי כיבוי פעלו בזירת התאונה לחילוץ לכודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר