אדמו"רי ויז'ניץ החדשים

ההתרגשות: השבת הראשונה לאדמו"רים

כל בניו של האדמו"ר מוז'ניץ מונסי מונו לאדמו"רים על פי צוואת אביהם שנפטר בסוף השבוע שעבר. השבת הם כבר יערכו לראשונה את הטישים. צפו בקבלות הפנים (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בחצרות ויז’ניץ החדשות בראשות בניו של האדמו״רים מויז׳ניץ ממונסי זצ״ל, שנסתלק בערב השבת שעברה לגנזי מרומים נערכים לשבתות ההכתרה בראשות ממשיכיו ממלאי מקומו בהנהגה כפי שקבע כל אחד בעירו. לכלל האדמו"רים הוכנו כיסאות מיוחדים כראוי למנהיגי העדה, כל אחד בבית מדרשו.

בלונדון שבאנגליה שוררת התרגשות עצומה שכן מדובר באדמו"ר הראשון בעיר, ואכן אמש המתינו לרבי מויז'ניץ לונדון, מאות מחסידיו ואוהדיו בנמל התעופה 'היתרו' כשהם מקבלים את פניו ומלווים אותו.

במעמד קבלת פנים בהיכל בית המדרש השתתפו אלפים מתושביה של לונדון החרדית בהם רבנים, דיינים ונגידים.
בשבת הקרובה יערוך הרבי טיש ראשון בהשתתפות אלפים שיגיעו לחזות ברבי מויז'ניץ החדש.

גם במונטריאול שבקנדה מתכוננים החסידים לקראת השבת ההיסטורית לרגל התמנותו של מורם ורבם לאדמו״ר ומנהיג קהילה. בבית המדרש הוצבו גדרות סביב מקומו של הרבי שיערוך השבת לראשונה בחייו טיש.

בחצר חסידות ויז’ניץ בוילאימסבורג, עברו אמש אלפים להתברך ע״י האדמו״ר רבי יצחק יוחנן הגר, כאשר כולם מאחלים לו ברכה והצלחה בהנהגת העדה.

במהלך יום שישי צפוי לנחות בישראל רבי ברוך שמשון הגר, האדמור מויז'ניץ בית שמש, כאשר חסידיו הרבים מכל הארץ צפויים להגיע לשבת להסתופף בצילו.

במקביל גם בחצרות הנוספות במונסי, בקמישע לייק ובורו פארק נערכים לקראת הטישים הראשונים שיתקיימו בשבת ובמוצאיה לרגל יום הילולת סביהם האדמו"ר בעל האמרי חיים מויזניץ זצ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר