יצא להגנתו

הגר"מ מאזוז על חקירות נתניהו: "שטות של הדור"

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', יצא להגנתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשל חקירות המשטרה נגדו: "תהיו בני אדם!, מה יש לכם כאן? הוא שותה, הרבה סיגרים יקרים.. זו השטות של הדור" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מאזוז ונתניהו (צילום: שוקי לרר ופלאש 90 )

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, יוצא להגנתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשל חקירות המשטרה נגדו והזהיר: "לא כדאי לכם כל השגעונות שלכם, תהיו בני אדם".

במהלך שיעור שמסר בשבוע שעבר אמר הגר"מ מאזוז: "השבוע הביאו ראיון עם בן ציון נתניהו, שאומר שם: 'אני לא בטוח שעם ישראל ישרוד יותר, כי רק פעם היה נס גדול בימי ששת הימים ובזמנים אחרים'. אבל אתה לא מבין שהנסים האלה הם לא "נסים" סתם אלא מכוונים מלמעלה?! מישהו מלמעלה מכוין אותם, 'ואתם עדי נאום ה' ואני אל'".

"אבל שבני אדם יידעו שאנחנו לא ברשות עצמנו" הוסיף הרב מאזוז: " אלא יש מישהו מנהיג ומנהל אותנו, לא ביבי ולא אף אחד אחר, אלא שהקב"ה שולח את ביבי לעשות דברים טובים, וכשאתם נלחמים בו הקב"ה יכול להחליף אותו, אין שום בעיה בזה".

הגר"מ הוסיף והתייחס לחקירות רוה"מ: "אבל יותר טוב לכם שתשבו בשקט, כי לא כדאי לכם כל השגעונות שלכם, תהיו בני אדם! אם תפשתם גנב נורא ואיום, אז תבדקו תחת אבן על אבן, אבל מה יש לכם כאן? הוא שותה הרבה סיגרים יקרים, חזק וברוך... זו השטות של הדור הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר