"חרדי חסיד"

אלשיך מספר על החרדים שהגיבו לראיון בעובדה

מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך ספג ביקורת קשה לאחר הראיון שהעניק לתוכנית 'עובדה', כעת הוא מספר על התגובות: "אחד הדברים הכי מרתקים זה שחרדים ראו את התוכנית, ואחרי זה נתנו לי משוב" (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רוני אלשיך (צילום: Flash90)

מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך ספג ביקורת קשה לאחר הראיון שהעניק לאילנה דיין בתוכנית 'עובדה'. כעת, הוא מספר כי אחד הדברים המרתקים היה דווקא התגובות שקיבל מאזרחים חרדים.

בראיון ל'מקור ראשון' סיפר אלשיך: "שבועות אחרי זה עוד קיבלתי ברכות על הריאיון הזה בין באופן ישיר ובין באופן עקיף. אחד הדברים הכי מרתקים זה שחרדים ראו את התוכנית, ואחרי זה נתנו לי משוב, שהיה מאוד מעניין מבחינת הניתוח שלי".

"אתה רוצה דוגמה?" הוסיף: "חרדי חסיד אחד אמר לי 'צפיתי בכל הריאיון ואז הבנתי מה פירוש מאמר חז"ל 'היזהרו בבני עניים כי מהם תצא תורה'. כך הוא אמר לי".

על תזמון הראיון ערב המלצות המשטרה טען אלשיך: "העבודה על התוכנית התחילה אחרי שנה בתפקיד. היו לנו אולי שלושה מפגשים. רק מה, בסוף זה נמרח בגלל האילוצים שלי והאילוצים שלה. אף אחד לא חשב שזה יגיע ללו"ז כזה. ברור שאילנה דיין השתמשה בתזמון לצרכים התקשורתיים שלה, וזה בסדר גמור מבחינתה. אנחנו לא השתמשנו בזה לצרכים תקשורתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר