מבוכה במרצ

תמר זנדברג נעזרה עם יועץ הימין אך הכחישה

יו"ר מר"צ החדשה ח"כ תמר זנדברג התייעצה במהלך הקמפיין עם לא אחר מאשר יועץ הימין משה קלוגהפט. בזמן אמת הכחישה את הקשר, אך הערב נחשף כי היא לא דוברת אמת (פוליטי)

יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג (צילום: גילי יערי / Flash90)

יו"ר מרצ החדשה ח"כ תמר זנדברג התייעצה במהלך קמפיין הבחירות לראשות המפלגה עם יועץ הימין משה קלוגהפט, בזמן אמת הכחישה את הקשר עם היועץ, אך הערב (מוצ"ש) השקר נחשף כאשר במהלך ראיון לחברת החדשות אישר קלוגהפט את הקשר עם אשת השמאל. יצוין כי בעבר ייעץ קלוגהפט ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ולעמותת הימין 'אם תרצו'.

שעה קלה לאחר הפרסום, חשף העיתונאי רביב דרוקר כי זנדברג הכחישה לאחרונה את הקשר עם יועץ הימין. דרודקר אף צירף צילום מסך בו היא מכחישה לו את הקשר.

דרוקר הוסיף: "כבר שמתי לב כמה פעמים שדנזברג בדברים אחרים לא אומרת לי אמת, אבל שקר כל כך בוטה, כנראה, מעיד על מי זו מנהיגת מרצ באמת. מעבר לשקרנות, איזו מנהיגה של מחנה השמאל לוקחת את האיש הכי מרושע, שצייר את המחנה שלה כבוגדים ולא לגיטימיים? רק על שכירת קלוגהפט, היה ראוי להדיח אותה מראשות מרצ".

זנדברג עצמה מסרה בתגובה: "במהלך הקמפיין היו מספר אנשים מוכשרים שנידבו לי עצות מניסיונם, אחד מהם היה משה קלוגהפט שפנה ביוזמתו לתת לי עצות כחלק מניסיונו במהפך הדורי שהוביל במפלגת הבית היהודי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר