8 חודשי געגוע

מיכל סלומון כותבת לבעלה שנרצח: "הלב נשרף מבפנים"

בפוסט קורע לב ומלא בכעס, מספרת מיכל סלומון לבעלה אלעד, שנרצח בטבח בבית המשפחה בחלמיש עם אביו ואחיו, על קשייה: "8 חודשים של קריאות 'אבא' שאינן נענות" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מיכל ואלעד סלמון (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

לאחר החלטת בג"ץ בסוף השבוע האחרון כי אין להרוס את כל בית משפחת המחבל עומר עבד אל-ג'ליל שרצח בדקירות סכין את אלעד סלומון, אביו ואחותו, פרסמה האלמנה מיכל מכתב קורע לב, לבעלה המת.

וכך היא כותבת, בפוסט שהעלתה בפייסבוק: "8 חודשים של געגוע מטורף לאבא אלעד, של ערגה כואבת לאהובי שלי, של התמודדות קשה יום יומית, של בכי בלתי נשלט, של כיסא ריק בשולחן, של מיטה ריקה וקרה, של קריאות 'אבא' שאינן נענות, של תמונות שאני מצלמת ואין למי להראות, של כאב נפשי שלא פוסק, שהלב של כולנו נשרף מבפנים...".

"היום משפחתו של המחבל ימ"ש קיבלה את ההודעה הסופית: זכיתם! זכיתם במשכורות שמנות לכל החיים; זכיתם שבנכם נשאר בחיים; זכיתם שלא תגורשו מהארץ; זכיתם שתמשיכו להתגורר בבית; זכיתם".

ומיכל ממשיכה וכותבת, בכאב עצום: "אלעד, ניסיתי. כמה ניסיתי. ניסיתי לשכנע אנשים להוביל מהלכים כנגד הטרור; ניסיתי לשכנע שחייבים לנסות דרכים אחרות; ניסיתי לשכנע אותם שחייבים למנוע את הפיגוע הבא. ניסיתי...".

האלמנה מיכל מספרת על התנהגותו של בעלה בעת הטבח (מתוך 'החדשות')

"מקווה שאתה גאה בי על הדרך, כי התוצאה היא תעודת עניות למדינת ישראל", מסיימת האלמנה, כשהיא מתייגת בפוסט את בעלה אלעד, ה' יקום דמו.

כזכור, בהחלטתם כתבו שופטי בית המשפט העליון, כי לא מצאו לנכון להתערב בשיקול דעתו של המפקד הצבאי באזור הכפר כובאר, הסמוך לחלמיש שבשומרון, לפיה הריסת הקומה העליונה בבית משפחת אל-ג'ליל תוסיף להרתעה הביטחונית, ובשל כך אין להרוס אותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר