הנשיא התגבר

מינוי בולטון: טראמפ לא סובל את השפם הגדול שלו

החלטתו של נשיא ארה"ב טראמפ למנות את ג'ון בולטון ליועץ לביטחון לאומי, הפתיעה את מקורביו המכירים אותו כמי שחשוב לו המראה החיצוני ואת סלידתו משפם כמו של בולטון (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ג'ון בולטון (צילום: Christopher Halloran / Shutterstock)

סמלו המסחרי של ג'ון בולטון, השפם העבות, כמעט והיה לו לרועץ טרם מונה אתמול (שבת) ליועץ לביטחון לאומי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

מתברר, כך לפי מקורבי הנשיא שהתראיינו ל'וושינגטון פוסט', כי הוא לא סובל אנשים עם שפם גדול. לדברי ג'ייסון מילר, אחד מדובריו, "טראמפ מאמין שמי שמחזיק במשרות חשובות צריך להיות בעל המראה הנכון. הוא אוהב אנשים שעוברים טוב ויש להם עבר בטלוויזיה".

גם כריס רודי, חבר של טראמפ העומד בראש חברת 'ניוזמאקס מדיה', טוען כי "טראמפ בא מהשואו ביזנס. כשהוא מדבר על מראה הוא לא מתכוון שזה יהיה מישהו שיככב על שער ה'ואניטי פייר' (מגזין הוליוודי נחשב), אלא מישהו שיש לו את הנוכחות הנכונה".

ה'וושינגטו פוסט' מציין כדוגמה את מינויו של הגנרל ג'יימס מאטיס לשר ההגנה, אותו הציג טראמפ כ"דבר הכי קרוב לגנרל ג'ורג' פאטון" המיתולוגי, בחזותו החיצונית, ואת מינויו הראשוני - עד שפוטר לאחרונה - של רקס טילרסון לשר החוץ, כי לדברי טראמפ הוא "איש מעורר כבוד, עם מראה נכון ובלורית כסופה".

מעבר למראה החיצוני והשפם שטראמפ לא סובל, בהשקפת עולמו בולטון בהחלט מתאים לממשל טראמפ, זאת בשל דעותיו הימניות-קיצוניות ותוקפנותו כלפי מי שהוא מחשיב כאויביה של ארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר