לקראת צעדת האלפים

כרוזים פוזרו ברצועת עזה: "היזהרו - פן תצטערו"

מי עומד מאחורי השלכת הכרוזים? תושבים בעזה מדווחים כי הוצפו בכרוזים שפוזרו באזורם, בהם הם מוזהרים מהשתתפות בצעדת חמאס הקרובה. בצה"ל מכחישים מעורבות במעשה (ביטחון)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכשרת השטח בידי חמאס, לצעדה לעבר ישראל (צילום: מתוך פייסבוק)

בכרוזים שפוזרו היום (ראשון) ברצועת עזה, הוזהרו התושבים לשמור מרחק של עד 300 מטרים מגדר הגבול עם ישראל.

"כל מי שיתקרב לגדר מסכן את עצמו. צה"ל ינקוט בכל האמצעים הדרושים להרחקתו, כולל באמצעות שימוש בירי במקרה הצורך. היזהרו פן תצטערו", נכתב בכרוזים, לפי פרסומים פלסטינים.

מפתיע או לא: צה"ל מצידו, על פי הדיווח ב-ynet, מכחיש כי הוא שעומד מאחורי פיזור הכרוזים המדוברים.

כפי שפורסם, באוגדת עזה נערכים לצעדות המוניות לעבר הגבול, ביוזמת חמאס, בחודש הקרוב. היערכות זו צפויה לכלול בין היתר שימוש באמצעים מתקדמים נגד מפרי סדר וכן עיבוי המכשול ההנדסי בפירמידות של תלתליות. משטרת ישראל מתכוונת להשתמש ברחפנים כדי להשליך חומרים דוגמת גז מדמיע, במידה והמפגינים יתקרבו לגדר הגבול או שתשתקף מהם סכנה.

אחד מהכרוזים שפוזרו היום בעזה (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

בפוסט שפורסם ב'אלמונסק', עמוד הפייסבוק של מתאם פעולות הממשלה בשטחים בערבית, אלוף יואב (פולי) מרדכי, נכתב: "ברור שחמאס נכשל בניהול הרצועה. ידוע שחמאס מתעדף את צרכיו על פני האוכלוסייה. חמאס מעודד את יציאת האוכלוסיה להפגנות ולהפרות סדר על הגדר לעבר הצד הישראלי. חמאס מנצל וינצל את ההפגנות כדי לשלב בתוכן פעילי חמאס, גם אם הם ייטמעו בביגוד אזרחי, מהלך שקוף וברור. חמאס משקיע כסף בהפגנות במקום שישקיע זאת בבריאות ותשתיות מים ואיכות הסביבה".

"לכן, אל תאפשרו לחמאס להשתמש בנשים, ילדים ואוכלוסיה תמימה. נפעל בנחישות וביד קשה נגד כל פגיעה בתשתיות ביטחוניות ישראליות ובניסיון כניסה לעבר ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר