עם הספר בשיאו: לקראת יריד הספרים התורני של השנה

כבר 30 שנה שיריד הספרים של מוסד הרב קוק הפך להיות שם דבר בעולם היצירה של ארון הספרים היהודי. אלפים פוקדים את מתחם הענק בעקבות מבצעי הענק על מגוון רחב של ספרי קודש. הזדמנות חד פעמית למלא את הספרייה הביתית (חרדים, שיווקי)

לקראת יריד הספרים במוסד הרב קוק. (צילום: יחצ)

בימים אלו משלימים במוסד הרב קוק את ההיערכות לאירוע הגדול של השנה - יריד הספרים התורני שיתקיים במשך שבוע, למחרת איסרו חג של פסח, ומהווה הזדמנות של פעם בשנה ליהנות ממאות ספרים בהנחות ענק: עד 65% הנחה.

שנה שעברה נשבר שיא של כל הזמנים במבקרים ביריד הספרים, וכ-15,000 איש הגיעו במהלך שבוע אחד ליריד שנערך מדי שנה במוסד הרב קוק, בכניסה לירושלים.

הביקור השנתי ביריד התורני, והציפייה למלא מחדש את הספרייה הביתית, כבר הפכו למסורת שעוברת מאב לבן ומסב לנכד.

אבל קניית הספרים לא נעצרת רק בביקור פיזי, וכך במהלך השבוע מתקבלות אלפי הזמנות שמבוצעות באמצעות מוקד ההזמנות הארצי שפועל במיוחד בימי היריד.

בימי היריד תוכלו לפגוש את עם הספר בשיאו: לצד רוכשים מהמגזר כמובן שממלאים עגלות קניות בספרי חידושים ישנים וחדשים, תוכלו לראות ממבחר עמנו שמתעניין בתרבות יהודית ותורנית: מבחורי ישיבות ועד חיילים, לא רק סביב ירושלים אלא גם מבני ברק ואילת. ובעצם כל מי שמתחבר לזהות העם היהודי כעם הספר.

לאפשר לצעירים לקבל הזדמנות לרכוש את הספרים

מחירי הספרים ביריד של מוסד הרב קוק יוצאים דופן, ותמצאו ספרים בהנחות של 50-60%. הרב יהודה רפאל, יו"ר ההנהלה של מוסד הרב קוק, רואה בכך ערך וחזון גם אם משווקי הספרים לא בטוח אוהבים את הרעיון שמוכרים את הספרים כל כך בזול: המטרה - לאפשר לכלל הציבור, ולצעירים במיוחד, לקבל הזדמנות לרכוש ספרים במחירים שווים לכל נפש.

הרב יהודה רפאל, יו"ר ההנהלה במוסד הרב קוק.

למי שלא היה שם בעבר, זה יכול להיראות מוזר בתחילה לראות בחורים מסתובבים עם עגלות סופר ופשוט ממלאים אותן בספרים. אבל המחירים המוזלים המיוחדים יוצרים הזדמנות באמת חד פעמית להתהדר בספרות תורנית ישנה כחדשה.

ההיערכות של צוות מוסד הרב קוק לקראת היריד הינה בהכנת מתחם ענק, מרווח וממוזג תגבור צוותי השירות והמכירה והחשוב מכל - הצגת עשרות ספרים חדשים במגוון תחומי היהדות בנוסף למבצעי ענק של רבי מכר שכבשו את עולם התורה.

כל הקומות בבניין של מוסד הרב מוקדשות ליריד הספרים: הקומה הראשונה משמשת למחסן אריזה עבור המכירות מהאתר או במוקד ההזמנות הטלפוני הארצי. בקומה השנייה תפגשו את היריד עצמו: כל הספרים מונחים בסדר מופתי, עם מחירים וקטלוגים, והקומה למעלה עבור צוות המוקדניות.

יריד הספרים התורני הענק - הזדמנות של פעם בשנה | לפרטים באתר מוסד הרב קוק לחצו כאן

איפה? באולם הגדול במוסד הרב קוק, רחוב הרב מימון 1, ירושלים.

מתי? היריד יתקיים בתאריכים כ"ג-ל' בניסן, בין השעות 10:00-22:00 ברציפות, וביום שישי בין 9:00-13:00.

ניתן לבצע הזמנות במוקד ההזמנות הארצי: 02-6515592

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר