כנגד כל הסיכויים

רבי קלמן גולדשמידט השתחרר מביה"ח: "הייתי מת כאן"

כנגד הסיכויים והערכות הרופאים, רבי קלמן גולדשמידט, שהיה במצב קשה מאוד - שוחרר מבית החולים • "אני מתרגש מאוד", אמר בצאתו, "לפני עשרה ימים הייתי מת כאן" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

יציאת מצרים: בשבוע שעבר אושפז המשפיע החסידי הרה"צ רבי קלמן גולדשמיט בבית החולים הדסה עין כרם, הרופאים היו מיואשים, הודיעו לבני המשפחה כי מצבו קשה מאוד והעריכו כי סיכוייו הם לשרוד לימים בודדים, אך הבוקר (שני), כנגד כל הסיכויים, הרב גולדשמיט שוחרר מבית החולים.

עם צאתו מבית החולים אמר רבי קלמן: "יש מצווה של הכרת הטוב, אני מתרגש מאוד, אני רוצה להביע הכרת הטוב שיש לי לעם ישראל, שהוא מאוחד להתפלל עלי. ואני יודע שבכוח התפילות...".

"לפני עשרה ימים הייתי מת כאן", הוסיף רבי קלמן, "ועכשיו, עשרה ימים, אני הולך לעשות פסח בבית, זה לא מובן מאליו, רבינו הקדוש רבי נחמן מברסלב, הרב'ה שלי, לימד אותי, שעם ישראל באחדות זה דבר שאי אפשר לעמוד בפניו, ואני רוצה שתמיד, תמיד עם ישראל, יהיה מאוחד. אהבת ישראל, אהבת ה', אהבת התורה. כח האהבה כובש הכל".

הרב קלמן הוסיף: "אני אוהב את כולכם, אני אוהב את כל מי שמתפלל עלי, אני מעריך ומוקיר, כל מי ש(קיבל) משהו, קבלה.. איזה משהו שקיבל עליו, או השתדל בשבילי, שהקב"ה ישלם לכם".

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואת ר' קולוינמוס קלמן בן רחל בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר