"הניסיון הגדול ביותר"

סוכל זיוף אלפי שקיות קפה "כשרות לפסח"

שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל סיכלו את מה שנראה כמו ניסיון השיווק הגדול ביותר בישראל של שקיות קפה מזויפות עם חותמת כשרות לפסח. 5 חשודים נעצרו (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

אמש (שני) פשטו שוטרי מג"ב על מפעל לזיוף קפה בדרום הארץ. במפעל נמצאו מאות ארגזים שהכילו אלפי שקיות קפה מזויפות עם חותמת הכשר לפסח, המוכנות לשיווק.

השוטרים פשטו על מבנה בחווה חקלאית מבודדת בשטחים של מושב הודיה שבמועצה האזורית חוף אשקלון. במקום אותר מפעל ענק לייצור ולזיוף קפה ממותג מוכר בארץ ובו מאות קרטונים שהכילו אלפי שקיות קפה מזויפות המוכנות לשיווק. במפעל נתפסו 2 מכונות משוכללות לקלייה, זיוף ואריזה של הקפה, מכונות בשווי מאות אלפי שקלים.

בחיפוש במקום נתפסו עשרות אלפי שקלים במזומן ואותרו 5 חשודים שעסקו במלאכת הזיוף והייצור. כמו כן הוחרמו 3 כלי רכב השייכים לחשודים.

במשטרה מעריכים כי מדובר במפעל גדול לזיוף קפה וכי בפעילות אמש סיכלו השוטרים את שיווקן של כמות שקיות הקפה המזויפות הגדולה ביותר אי פעם בישראל. בנוסף מדגישים במשטרה כי יחד עם ארגוני האכיפה השונים מתבצעת פעילות שוטפת יום יומית למניעת זיופים בתעשיית המזון ולמעצר העבריינים בתחום וכי רכישת מזון מזויף המגיע לשווקים, מעבר לתרמית הציבור, עלול לסכן את בריאות הצרכנים.

5 החשודים תושבי אשדוד ואשקלון בשנות ה-30-40 לחייהם נעצרו אמש לחקירה בסיומה שוחררו בערבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר