ללא לחיצת יד

הנשיא ריבלין קד בפני השופטת החרדית הראשונה

נשיא המדינה ראובן ריבלין בירך הצהריים את חוי טוקר, השופטת החרדית הראשונה: "אני מאמין בכם, וביכולת לבצע את תפקידכם ביושר" • הנשיא קד בפני השופטת הטרייה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הנשיא ראובן ריבלין והשופטת החרדית חוי טוקר, היום (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

השופטת החרדית הראשונה, חוי טוקר, הושבעה הצהריים (שלישי) לתפקידה החדש כשופטת בית משפט השלום. במהלך הטקס בבית הנשיא, ראובן ריבלין קד לכבודה ובירך אותה על פריצת הדרך.

הנשיא אמר בנאומו: "היום אנו זוכים למנות הרכב מגוון של שופטים ושופטות, אחת מהם היא שופטת בוגרת 'בית יעקב', הרכב שמבטא יותר ויותר, את פניה העתידיות של החברה בישראל - חברה מגוונת שכולם נושאים באחריות עליה".

"זו היא זכות גדולה, להשביע אתכם, להשקיף דרככם על העומד להתרחש. אני מאמין בכם, וביכולת שלכם לבצע את תפקידכם ביושר וללא משוא פנים. היו ברוכים".

מוקדם יותר בירכה אותה שרת המשפטים איילת שקד ואמרה: "השופטת חווי טוקר, את עושה היום היסטוריה. אני מקווה ומאמינה שאת כוח החלוץ לפני המחנה, המעיד על ההמשך. את מהווה סמל מעורר השראה, כמי שחתרה באומץ במים סוערים והגיעה אל כס השיפוט בעשר אצבעותיה. כולי תקווה שאחרייך, יגיעו רבות ורבים מבני הציבור החרדי".

אל טקס ההשבעה הגיעה טוקר כשהיא מלווה בבעלה ובילדיה הנרגשים, ונעמדה להצטלם עם שרת המשפטים איילת שקד, שכזכור הכריזה ב'כנס מאמע' לפני מספר חודשים, לראשונה, כי היא מתכוונת למנות בקרוב אישה חרדית לתפקיד שופטת, ובהמשך פרסמה את זהותה של עורכת הדין חוי טוקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר