למען הקהילה: קולגייט נרתמה לסייע למשפחות ארגון 'יד אליעזר'

קולגייט, החברה המובילה בעולם להיגיינת הפה, פועלת על פי ערכים של אכפתיות ומעורבות בקהילה. תכניות התרומה הגלובליות של קולגייט יוצרות שינוי בחברה, בין השאר על ידי תמיכה בארגונים העוסקים בבריאות וחינוך מתקן. במטרה לתרום לחברה, קולגייט מתמקדת ב-2 מטרות עיקריות: יצירת הזדמנויות חינוכיות, וקידום נושא הבריאות והרווחה (כלכלה, שיווקי)

למען הקהילה. קולגייט.אילוסטרציה (צילום: יחצ)

בקולגייט מאמינים כי לכל ילד בעולם מגיע סיכוי להצליח בחיים ולממש את הפוטנציאל שלו, וחינוך פותח דלתות ויוצר הזדמנויות, לכן העניין נמצא בראש סדר העדיפויות של החברה.

קולגייט מספקת חינוך לבריאות הפה וטיפול למיליוני אנשים בקהילות ברחבי העולם – לילדים רבים אין גישה לטיפולי שיניים בסיסיים וחסר להם את החינוך הדרוש כדי להשיג חיוך בריא. מיזם קולגייט " כל אחד ראוי לעתיד מחויך" (Bright Smiles, Bright Futures®) מצליח להגיע לילדים ברחבי העולם ולספק להם בדיקות שיניים חינם וחינוך לבריאות הפה. המחויבות של קולגייט לבניית חיים עם הרגלים בריאים מעניקה לילדים הערכה עצמית מתפתחת ובסיס להצלחה בחיים - זה כוחו של חיוך זוהר.

מיזם קולגייט "כל אחד ראוי לעתיד מחויך" (Bright Smiles, Bright Futures®) הוא בין המיזמים המוצלחים ומרחיקי הלכת ביותר בעולם בתחום בריאות הפה, וזאת באמצעות שותפות ארוכת שנים עם ממשלות, בתי ספר וקהילות ברחבי העולם. המיזם הגיע ליותר מ -900 מיליון ילדים ובני משפחותיהם על פני 80 מדינות עם בדיקות שיניים חינם וחינוך לבריאות הפה.

אבן הפינה של המיזם היא תכנית הלימודים עטורת הפרסים שלו. התכנית, שפותחה על ידי מומחים גלובליים, כוללת חומרים חינוכיים המלמדים כיצד לשמור על שיניים וחניכיים בריאות.

בימים אלה, מיזם הלימודים של קולגייט זמין ב-30 שפות, והפך לחלק קבוע בתכנית הלימודים בבתי הספר במדינות רבות ברחבי העולם.

בישראל, מתוך התחשבות והבנת הצרכים של הציבור הרחב, והתחשבות מיוחדת בציבור שומרי הכשרות בפרט, קולגייט משקיעה משאבים רבים בייצור מיוחד של משחות שיניים, ומי פה בכשרות מהודרת כל השנה ולפסח בפרט. מהלך זה אינו מובן מאליו ביחס הגודל של הציבור בישראל אל מול מאות מיליוני משחות שיניים והמי פה המיוצרים במפעלי קולגייט בעולם ללא כשרות. כמו כן, כחלק מהתרומה העולמית למען הקהילה, לקראת חג הפסח תרמה קולגייט לארגון "יד אליעזר" המלווה אלפי משפחות נזקקות מזה עשרות שנים. בנוסף, נתרמו לארגון אלפי ערכות להגיינית השיניים, כשרות לפסח, אותם תחלק "יד אליעזר" למשפחות הנזקקים.

ב"יד אליעזר" בירכו על המהלך, בזכותו יוכלו להגדיל את הסל שיחולק למשפחות נזקקות לקראת חג הפסח ומשפחות רבות תוכלנה ליהנות גם מהיגיינת פה בריאה ורעננה גם בימי הפסח.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר