מטיילים בחוה"מ בבאר שבע? קפה גרג מהדרין לפסח

אם אתם באר שבעים, או מטיילים בחול המועד עם המשפחה באזור, קפה גרג הכשר למהדרין גם לפסח לאוכלי קטניות, במתחם דיזיין פלוס בבאר שבע, הוא המקום המושלם עבורכם (אוכל, שיווקי)

קפה גרג בבאר שבע. (צילום: יחצ)

סניף קפה גרג במתחם דיזיין פלוס בבאר שבע, מהווה נקודת מפלט איכותית מהחום הדרומי. הסניף מעניק לקהל הלקוחות של באר שבע והתיירים הרבים מקום שקט המעוצב בקפידה ומציע תפריט עשיר, איכותי - חלבי וכשר למהדרין וכעת גם כשר לפסח לאוכלי קטניות.

סניף קפה גרג באר שבע כולל תפריט ייחודי, אשר מציע מגוון רחב של דברי מנות טריות על טהרת הבריאות. בסניף המרווח מגישים ארוחות בוקר עשירות, ארוחות עסקיות, ארוחות צהריים, קינוחים ואפילו ארוחות ילדים. התפריט העשיר והמגוון מציע מנות טעימות במיוחד, החל מחביתות בסגנונות שונים וסלטים רעננים וטריים, דגים ובעצם, מה לא?

בסניף גרג למהדרין במתחם דיזיין בבאר שבע תוכלו ליהנות מהתפריט הפסחי של רשת גרג שכולל מנות מגוונות בקטגוריות: ארוחות בוקר המוגשות כל היום , ארוחות צהריים, סלטים מגוונים, מנות וקינוחים טבעוניים, משקאות, קינוחים ועוד. התפריט מבוסס על השראות וטעמים מרחבי העולם ביניהם: המטבח האיטלקי, ההודי, האסייתי, הבלקני, המקסיקני, הספרדי וכמובן המטבח הישראלי המוכר והאהוב.

ומעל הכל – שירות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, הנמצאים בבקרה מתמדת ע"י צוות הניהול של המקום, אשר בזכותם נהנה המקום מכמות מדהימה של לקוחות חוזרים.

אופיר מנהל הסניף ובעלים: "אנחנו שמחים להציע מענה איכותי ברמה קולינרית גבוהה למגזר הדתי והחרדי שמחפש מקומות בילוי בכשרות מהדרין באזור באר שבע. וכעת ניתן ליהנות גם מחווית אוכל וקפה מהדרין בטיולי חול המועד פסח".

קפה גרג, דרך אליהו נאווי 41, מתחם דייזין פלוס לשעבר השדרה השביעית

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר