"הסימפטומים החמירו"

נתניהו עבר סדרת בדיקות בבית החולים ושוחרר: "תודה על הדאגה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הובהל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים לאחר שסבל מחום גבוה ושיעולים ועבר סדרת בדיקות: "בטוח שמנוחה ומרק חם יסדרו את העניינים" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"א בניסן תשע"ח | 27.03.18
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הובהל הערב (שלישי) לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. ראש הממשלה עבר סדרת בדיקות בבית החולים לאחריהן שוחרר לביתו. ''‏תודה לכולכם על הדאגה. אני בדרכי הביתה, בטוח שקצת מנוחה ומרק חם יסדרו את העניינים. לילה טוב'' אמר נתניהו בצאתו מבית החולים.

כפי שדווח בשבוע האחרון, בימים האחרונים סובל נתניהו מחום וכאבים. הערב, לאחר שבימים האחרונים חזר לפעילות שגרתית, מצבו של נתניהו החמיר שוב והוא סבל מחום גבוה ושיעולים. נתניהו הובהל לבדיקות בבית החולים הדסה עין כרם, שם עבר סדרת בדיקות רפואיות.

מביה"ח הדסה עין כרם נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הערב (ג') סדרת בדיקות בביה"ח הדסה עין כרם, בליווי רופאו האישי ד"ר ברקוביץ', ובטיפולם של רופאי ביה"ח, ד"ר אלון הרשקו, פרופ' אלון מוזס וד"ר אשר שלמון. רה"מ נתניהו הגיע לביה"ח עקב חום גבוה ושיעול".

"רה"מ סיים את סדרת הבדיקות וישוחרר הלילה לביתו. הבדיקות מעידות על מחלה ויראלית קלה של דרכי הנשימה העליונות. הרופאים המליצו לרה"מ על מנוחה וטיפול תרופתי".

‏רופאו האישי של נתניהו ד"ר ברקוביץ' העריך כי נתניהו לא השלים את תקופת המנוחה הדרושה להחלמה מהמחלה ממנה סבל, ועל כן הסימפטומים החמירו. רופאו החליט כי יש להשלים מספר בדיקות בבית החולים. יצוין, כי נתניהו נסע לבית החולים ברכבו הפרטי ולא באמבולנס.

מבחינת העיר אלעד מדובר בבשורה לא טובה. שכן אחרי פעמיים שהגעתו של נתניהו לעיר - לטקס חתימת הסכם גג - נדחתה בשל מחלתו וחקירתו נקבע מועד חדש למחרתיים, יום חמישי, אך כעת נראה כי הטקס ידחה שוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר