אירח את השלוחים

הנשיא טראמפ הכריז על 'יום החינוך' לכבוד הרבי מחב"ד

אל החדר הסגלגל המפורסם, שבבית הלבן, נכנסו אמש שלוחי חב"ד הנרגשים, אותם אירח בלבביות נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שחתם בפניהם על כרוז לכבוד יום הולדתו של הרבי (עולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנשיא והשלוחים (צילומים: White House)

במפגש שקיים אמש (שלישי) עם משלחת של שלוחי חב"ד, הכריז נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על 'יום החינוך והשיתוף' במדינה, בתאריך י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל.

בחדר הסגלגל שבבית הלבן, חתם טראמם על מסמך נשיאותי הקורא להתמקד בחינוך, והמכיר במאמצי הרבי ובמורשתו לחינוך של כל בני האדם.

כידוע, כבר לפני 40 שנה, באפריל 1978, העביר הקונגרס האמריקני החלטה משותפת הקוראת לקבוע 'יום חינוך' קבוע כדי לציין את "חשיבות החינוך לחיי האזרחים והרווחה של האומה".

יצוין, כי אף שמעמד חתימה זה בבית הלבן נערך מדי שנה בשנה, בחב"ד חשים טוב במיוחד תחת ממשל הנשיא טראמפ, בשל העובדה כי בתו וחתנו היהודיים נחשבים מקורבים לחסידות.

איוונקה וג'ארד באוהל הרבי מליובאוויטש (באדיבות המצלם)

כך ביום הבחירות לנשיאות ארה"ב, הגיעו הבת איוונקה ובעלה ג'ארד קושנר לקבר הרבי שבקווינס כדי להתפלל להצלחת אביה. ג'ארד אף תועד בצום תשעה באב האחרון כשהוא יושב בבית הנסת החב"די הסמוך למקום מגוריו ואומר את הקינות על החורבן.

אמש, בראש המשלחת אותה אירח הנשיא טראמפ, עמד הרב אברהם שמטוב, יו"ר אגודת חסידי חב"ד העולמית, אליו התלוו הרב לוי שמטוב וראשי השלוחים מניו ג'רזי, מילווקי, פניקס, לאס וגאס, טנסי, ניו ג'רזי, דרום דקוטה ואטלנטה.

הכרוז שעליו חתם טראמפ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר