בעלי חנויות שמכרו מזון תינוקות גנוב נעצרו

המשטרה הביאה לתפיסתם של עשרות אריזות מזון תינוקות החשודות כגנובות מרשת מוכרת. 5 בעלי עסקים בת"א נעצרו לחקירה בחשד לגניבת הסחורה ומכירתה בעסקיהם (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות תלונה שהגיעה לידי המשטרה לפני מספר חודשים, בה נמסר על גניבה של עשרות אריזות מזון תינוקות בחודשים האחרונים ממספר סניפים בת"א של רשת מוכרת, פתחה המשטרה בחקירה סמויה בשיתוף גורמים מבצעיים.

אתמול (שלישי) הפכה החקירה לגלויה, במסגרתה פשטו כוחות משטרה רבים בגזרת דרום ת"א על עסקים בעיר, בתוך כך, עצרה המשטרה לחקירה, חמישה בעלי עסקים בחשד למעורבות בגניבת הסחורה ובניסיון למוכרה מתוך עסקיהם הפרטיים.

השוטרים איתרו בשלב זה כ100 אריזות מזון תינוקות הנאמדות בשווי של אלפי שקלים. החקירה נמשכת.

המשטרה נאבקת לאחרונה עם כמה מקרים של גנבי מזון תינוקות. כזכור, בתאריך 14.2 התקבלה במשטרת ישראל קריאה אודות חשד לגניבה ממרכול בערד. שוטרים שהגיעו למקום פגשו במודיע שטען כי הוא חושד בזוג, אותם עיכב, שגנבו תרכובת מזון לתינוקות בתוך עגלת תינוקות שהייתה עימם.

השוטרים ערכו תחקור ראשוני ממנו עלה כי הזוג, מלווים בביתם בת ה-3, נכנסו למרכול, המהווה חלק מרשת מרכולים, מילאו את עגלת התינוק במכלי תרכובת מזון, אותם עפ"י החשד ביקשו לגנוב.

לשאלת השוטרים כיצד הגיעו, נענו כי הם הגיעו במונית. בחיפוש על גוף הגבר נתפסו מפתחות רכב, וזה אותר בחניון המרכול. בחיפוש ברכב נתפסו עשרות רבות של מכלי תרכובת מזון החשודים כגנובים.

בסמוך לרכב עמד זוג נוסף, אשר עוכב אף הוא בחשד למעורבות באירוע או באירועים דומים אחרים. החשודים, תושבי באר שבע, והילדה הובאו לתחנת המשטרה ונפתחה חקירה.

עם התקדמות החקירה עלה כי מדובר בחשודים אשר קשרו קשר לבצע גניבות בכך שהצטיידו בעגלת תינוק ללא תינוק וכן עגלת סופר תוך שנכנסו לרשתות שיווק בכוונה לבצע גניבה של מוצרים מתוך רשתות השיווק ובשווי מצטבר של עשרות אלפי ש"ח.

מדפוס הפעולה עולה החשד כי החשודים נהגו לפתוח את חובקי הרכוש באמצעות מגנט, והכניסו את הרכוש לתוך עגלת התינוק עם שמיכת תינוק, עברו את קו הקופות ויצאו מהסופר תוך שבחלק מהמקרים הם מסתייעים בילדיהם.

עם תם מלאכת החקירה הוגש כנגד החשודים כתב אישום ובו 13 אישומים של גניבות ממרכולים בערד, אופקים, דימונה, באר שבע, כפר סבא, אשקלון, נתניה, ואילת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר