כמעט הצליח לרמות

נבחן לתיאוריה עם מצלמה בתוך בקבוק מיץ. צפו

בוחן תיאוריה חשד באחד הנבחנים, לאחר שזה התעסק באופן מוזר עם בקבוק מיץ, והחליט להזמין את המשטרה. הוא נלקח לחקירה והודה ששתל מצלמה בבקבוק, כדי לרמות. צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הבקבוק - והמצלמה (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרים עצרו היום (רביעי) תושב עכו בן 53 שהגיע למבחן התיאוריה בקרית שמונה כשברשותו בקבוק מיץ בטעם ענבים, שבתוכו הוסתרה באופן מקצועי מצלמה, בעזרתה היה אמור לעבור את המבחן.

בוחן, במבחן התיאוריה של משרד התחבורה, חשד בנבחן לאחר שהתעסק באופן מוזר עם הבקבוק, והחליט להזמין את המשטרה.

השוטרים שהגיעו למקום תפסו את הבקבוק, בדקו אותו מכל הכיוונים, עד שאיתרו את המצלמה הנסתרת שכאמור הוסלקה היטב בבקבוק, וככל הנראה באמצעותה היה אמור החשוד לשדר את התמונות לאחור - ולקבל תשובות מגורם חיצוני.

החשוד נעצר, ובתום החקירה הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים. בחקירתו הודה החשוד שקנה את הבקבוק תמורת 3000 שקלים, לאחר שמספר פעמים לא הצליח לעבור את התיאוריה.

מדוברות המשטרה (צפון) נמסר: "זיוף במבחני תיאוריה הינו חמור ומסוכן, ועלול להביא לפגיעה בגוף ובנפש, שכן הזיוף מאפשר הסמכה של נהגים שאינם מכירים את החוק ואינם מוסמכים לעלות על הכביש".

"משטרת ישראל תפעל לאיתור אותם גורמים עבריינים המסייעים לאנשים לעבור את התיאוריה באמצעות זיוף יצירתי ומתוחכם, לאחר שאותם אנשים לא הצליחו לעבור את התיאוריה בכוחות עצמם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר