בגלל ההדלפות

שרה ויאיר נתניהו התלוננו נגד חוקרי להב

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ובנה יאיר התלוננו במחלקה לחקירות שוטרים - באמצעות עו"ד יוסי כהן - בטענה כי חוקרי להב 433 מדליפים מידע, חלקו מסולף, לכלי התקשורת (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
שרה נתניהו (צילום: חיים צח, לע"מ, פלאש 90)

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ובנה יאיר התלוננו אמש (רביעי) במחלקה לחקירות שוטרים - באמצעות עורך דינם יוסי כהן - בטענה כי חוקרי להב 433 מדליפים מידע, חלקו מסולף, לכלי התקשורת. במשטרה הגיבו לצעד החריג ואמרו: "אין בכוונת המשטרה להיגרר אחר פעולות שתכליתן לפגוע בחובת המשטרה להגיע לחקר האמת".

בתלונתם, טוען פרקליטם של נתניהו כי "ביום שני נחקרו מרשיי רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, ובנה יאיר נתניהו בפני חוקרי יחידת להב 433 ברשות לניירות ערך. מיד לאחר סיום החקירה החל מחול שדים שקרי, מתוזמן ומתוזמר סביב חקירתם בכלי התקשורת השונים. שעות ספורות לאחר סיום החקירה החלו להתפרסם באתרי החדשות טענות כוזבות, מסולפות ומעוותות על אודות דברים שנאמרו על ידי מרשיי בחקירה ובתוך זה חלקי ציטוטים מדברים שאכן נאמרו בחקירה ואשר היו ידועים רק לחוקרים ולמרשיי".

לדבריו: "בזמן אמת פורסמו עובדות שהיו ידועות רק לחוקרים, כגון בקשת החוקרים לערוך עימות למרשיי, העובדה שמר יאיר נתניהו נחקר במשרדי הרשות לניירות ערך וטיב החשדות נגדו, גרסאותיהם של מרשיי לגבי הודעות מטלפונים ניידים ועוד ועוד פרטים שהיו ידועים רק לחוקרים".

התלונה במח"ש

כהן מביא דוגמא נוספת שלדבריו הודלפה על ידי המשטרה: "במהלך חקירתה הקודמת של מרשתי, הודלף כי היא נחקרת באזהרה ומפכ"ל המשטרה הפנה אצבע מרשיעה כלפי מרשתי, בטענה שההדלפה נעשתה על ידה במהלך הפסקה בחקירתה ולאחר שחוקרי המשטרה הזהירו אותה בפתח חקירתה. מדובר בטענה מגוכחת. העובדה שמרשתי עומדת להיחקר באזהרה פורסמה באמצעי התקשורת לפחות ארבעה ימים לפני מועד חקירתה. מה גם שהיא נמסרה אליי טלפונית יום לפני כן על ידי סגן-ניצב צחי בן חמו".

"נוכח האמור לעיל", מסכם הפרקליט, "אנו מבקשים מכם כי תחקרו את העבירות שבוצעו ותבדקו מי הדליף את המידע הכוזב שמצא את דרכו לתקשורת. בהזדמנות זו אבקש את תשובותיכם לגבי תלונות קודמות שהגשתי לאחר חקירותיה הקודמות של מרשתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר