מהומה בבית שמש

המשטרה פעלה נגד גרפיטי הצניעות, הקיצוניים התנגדו • תיעוד

לפנות בוקר פשטו כוחות משטרה על רמה ב' בבית שמש ופעלו למחוק את גרפיטי הצניעות שרוסס בשכונה תוך שהם נתקלים בהתנגדות עזה מצד התושבים הקיצוניים • צפו (ארץ)

(צילום: קבוצת "מחאות החרדים הקיצוניים" ואבי סטאר)

סמוך לשעה 3 לפנות בוקר (חמישי) פשטו כוחות משטרה על שכונת רמה ב' בבית שמש בכדי להסיר את שלטי הצניעות, על פי פסיקת בית המשפט. כמו בכל פעם, השוטרים נתקלו בהתנגדות עזה מצד הקיצונים המקומיים שעוררו מהומה בניסיון למנוע את הסרת השלטים.

לאחר שבפעמים האחרונות העירייה הסירה את השלטים, כשמיד לאחר מכן הם שבו ונתלו מחדש, הצליחו הקיצוניים לעקוף את הסרת השלטים כשריססו על קירות הבניינים כתובות צניעות, כדוגמת: "המעבר בלבוש צנוע בלבד", "פריצות החוצה", וכן כיתובים המורים על הפרדה בין גברים לנשים.

אמש נרשמה תפנית, כשבמקום פקחי העירייה, הגיעו כוחות משטרה בלבד למבצע נוסף להסרת הוראות הצניעות כשהם מצויידים בסיד לבן בכדי למחוק את הגרפיטי. במקום התחוללה מהומה ע"י קיצוניים שניסו למנוע מהמשטרה לבצע את עבודתה כשהם שופכים את הסיד על השוטרים ומלכלכים את בגדיהם תוך קריאות 'נאצים' וקריאות גנאי אחרות.

"זה כבר הפך לנורמה", מספר תושב העיר ל'כיכר השבת', "כל פעם קורה אותו הדבר. העירייה מסירה, והקנאים מפגינים. לפחות הפעם המשטרה הבינה שהיא זו שאחראית להסרת השלטים, והביאה כוחות לביצוע הפעולה ולא עיריית בית שמש אחראית לאחר שכל הניסיונות מצידה להסרת השלטים נגמרו בלא כלום".

כזכור, לפני ארבעה חודשים התקיים דיון בבית המשפט העליון בנושא שלטי הצניעות שם הורה ביהמ"ש לעיריית בית שמש להסיר בתוך שבועיים את כל השלטים הללו ולהציב שם מצלמות חדשות במקום אלו שכבר הושחתו.

השופט חנן מלצר התבטא כי "במדינת ישראל לא תהיה מציאות שרחוב סגור בפני נשים. מבחינתי, שהמשטרה תשלח לשם גדוד ותהיה שם יום ולילה; שחצי משטרה תעמוד שם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר