במבחן תיאוריה

ניסו לרמות עם מצלמה בתוך בקבוק ונעצרו

שני תושבי הדרום ניסו לרמות במבחן התיאוריה בלשכת הרישוי בירושלים באמצעות שימוש בבקבוקים בתוכם הוטמנה מצלמה אלחוטית ובאמצעות אוזניות. השניים נעצרו (משטרה ומשפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

מעבר מבחן תיאוריה תמורת תשלום: שני חשודים נתפסו 'על חם' ביציאה ממבחן התיאוריה כשעל גופם אמצעים טכנולוגיים שסייעו להם לעבור את המבחן.

ראשיתה של חקירת המשטרה לפני כשבוע, עם קבלתו של דיווח במשטרה ממשרד הרישוי בירושלים, לפיו הם חושדים בשני אנשים שהגיעו להיבחן במבחן התיאוריה.

שוטרים שהגיעו תוך דקות למקום, איתרו את 2 החשודים (19, 28, דרום) והחלו לתחקר אותם במקום. השוטרים הבחינו כי החשודים מחזיקים בידיהם בקבוקי שתייה מפלסטיק, ובבדיקה מעמיקה שלהם גילו השוטרים כי הבקבוקים הותאמו בצורה ייחודית ומכילים בתוכם מכשור טכנולוגי הכולל מצלמה בעלת יכולת שידור לטווח רחוק. עוד נתפסו ברשותם אוזניות אלחוטיות.

החשודים הובאו לחקירה בתחנת מוריה בחשד לקבלת דבר במרמה. במהלכה נקשרו למיוחס להם.

מהחקירה עלה החשד כי החשודים יצרו קשר עם אדם נוסף שהעביר להם את הבקבוקים והמכשור המתקדם במטרה לסייע להם במעבר המבחן וזאת תמורת תשלום של אלפי שקלים.

עוד עלה, כי על פי החשד נכנסו החשודים למבחן התיאוריה שהבקבוק ובו המצלמה מכוון לכיוון השאלות, ובאמצעות האוזנייה האלחוטית שהייתה באוזנם של החשודים קיבלו את התשובות הנכונות מהחשוד הנוסף.

חקירת המשטרה נמשכת לאיתור מעורבים נוספים.

מקרה דומה מאד נתפס אתמול גם בקרית שמונה, גם שם הטמין הנבחן מצלמה בתוך בקבוק מיץ ענבים ונתפס לאחר שאנשי משרד הרישוי חשדו בהתנהגותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר