רכבו של ישראלי נשדד בקליקליה והוא נעצר

ישראלי שהחזיר פועל פלסטיני שעבד אצלו לקלקיליה ורכבו נשדד ממנו בכניסה לעיר ניסה להיכנס לקלקיליה כדי לאתר אותו אך הוא נעצר והועבר לידי כוחות הביטחון (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
קלקיליה מאחורי הגדר (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

אמש (רביעי), סמוך לשעה 18:30 ישראלי תושב השומרון, הסיע פועל פלסטיני שהעסיק לכיוון קלקיליה. בכניסה לקלקיליה עצר את הרכב כדי להוריד את הפועל ובעת שהשניים החלו לפרוק ציוד מהחלק האחורי של הרכב הגיעו לטענתו מספר חשודים, גנבו את הרכב וברחו לתוך קלקיליה.

השניים נכנסו יחד לקלקיליה בכדי לחפש את הרכב ולהודיע למשטרה הפלסטינית. בעל הרכב שהועבר לשטחי ישראל נחקר במשטרת ישראל, בחשד להפרת צו אלוף האוסר כניסת ישראלים לשטח A.

על אף הסכנה הטמונה בכניסת ישראלים לשטחי A, ולמרות שלפני כל כניסה לשטח המוגדר כשטח A, קיימים שלטים המזהירים כי כניסה לשטח מהווה עבירה ביטחונית ומסוכנת. רבים נכנסים לשטחי הרשות, חלקם בתום לב וחלקם בידיעה ומסכנים את שלומם ושלום כוחות צה"ל שנכנסים לחלצם.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל שבה ומדגישה כי חל איסור על ישראלים להיכנס לשטחי הרשות הפלסטינית וכי כל כניסה מסכנת את חייהם ומסכנת גם את כוחות הביטחון המוזעקים לחלצם. משטרת ישראל שבה ומדגישה כי: גם כניסה לשטחי B - מהווה סכנה.

ישראלים רבים שנכנסים לשטחים אלו לערוך קניות, למסחר, תיקון רכבם, לסעוד במסעדות ובתי קפה ועוד, נקלעים לאירועי תקיפה, שוד, גניבה, איומים ובדרך נס מחולצים מהמקום על ידי כוחות הביטחון בשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר