נזכרתם ברגע האחרון? קבלו את המתנות המומלצות לחג

חגים זו הזדמנות נהדרת לרכוש לאהובים שלנו מתנות שישמחו אותם. רוב האנשים מעניקים מתנות אם הוזמנו לארוחת החג ואינם רוצים להגיע בידיים ריקות, אבל רבים אחרים בוחרים להפתיע במתנה שימושית לכבוד החג את ההורים, בני הזוג או הדודה האהובה עליהם. לא משנה לאיזו קבוצה אתם משתייכים מבין השניים, אם אתם פה, כנראה שאתם מחפשים מתנות מומלצות לחג. ובכן, אספנו עבורכם מגוון רעיונות למתנות מומלצות ומיוחדות (צרכנות, בשיתוף ReGo)

kikar.co.il בשיתוף ReGo | כיכר השבת |
המתנות המומלצות. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

גאדג'טים למטבח

מי שחשב שמתנות למטבח לא מספיק מיוחדות, כנראה לא הכיר את הגאדג'טים המדליקים והמיוחדים שקיימים בחנויות וברחבי הרשת. מוצרים ייחודיים כמו מסננת לכיור בצורות של חיות, מכשירים להשחזת סכינים בעיצובים שונים, חולט תה דקורטיבי, כלי להכנת פופקורן במיקרוגל, סכין ייחודית לפריסת אבטיח, מטחנת תבלינים והרשימה עוד ארוכה!

גאדג'טים למטבח יכולים להתאים לכולם, לאימא, לאבא, לחמות, לבת הזוג, לקרובי משפחה ואפילו לחברים. אם אימא שלכם, היא כזאת שלא מחבבת מתנות כל כך, תוכלו לרכוש עבורה מתנה שאינה אישית אבל כן תועיל בימי החג כמו מפת בד מעוצבת לשולחן החג או כלי דקורטיבי עבור המאכלים שיוגשו בערב החג.

לפני שתרכשו את הגאדג'טים המדליקים הללו, וודאו שמי שעתיד לקבל את המתנה אוהב לבלות את זמנו במטבח ושהמוצרים הללו אכן ישמשו אותו.

תכשיטים

הענקת תכשיט במתנה למי שאוהבים היא לא פחות נפלאה מאשר לקבל אותו. בין אם מדובר במתנה לבת הזוג או למארחת, תכשיט זו מתנה מושקעת, יוקרתית ומרגשת. שלומית מחברת רוגל יהלומים מספרת כי בתקופת החגים ישנה עלייה מורגשת בקניית תכשיטים לכבוד החג, ״אין זה מפתיע שכן קניית תכשיט לאישה בחג הינה "מצווה גמורה מהתורה", נשים באות לקנות לעצמן בעידוד בני הזוג או שבן הזוג מגיע ומפתיע אותה לכבוד החג״, תכשיט יהלומים הינו מתנה מופלאה לחג שכן הוא נחשב מהודר יותר מתכשיט רגיל, והאפשרויות הן רבות: תליוני יהלומים, עגילי יהלומים, צמידי טניס וטבעות יהלומים.

על מנת לבחור את התכשיט המושלם, נסו לברר עם מקבלת המתנה מהו טעמה האישי בתכשיטים, האם היא תעדיף זהב או כסף ואיזה תכשיטים היא נוהגת לענוד לעיתים קרובות. לאחר שתבררו זאת, תוכלו לבחור תכשיט שיתאים לה וישמח אותה לקראת החג.

משחקי חשיבה

מתנה נהדרת עבור משפחה המכילה הן מבוגרים והן ילדים היא משחקי קופסה ומשחקי חשיבה. מעבר לכך שמשחקים אלה יכולים להתאים לטווח גילאים רחב, הם מפתחים את המוח, את היכולות הקוגניטיביות של הילדים ואת מיומנויות החשיבה השונות כמו הדמיון, היצירתיות, ההיגיון ועוד. מעבר למשחקי החשיבה והאסטרטגיה הנהדרים שקיימים ברשתות, תוכלו למצוא משחקים שמותאמים לחג הפסח כמו כאלה המכילים חידות שקשורות לחג עצמו או להגדה.

כך, לא רק שתעניקו שי נפלא, אלא גם תאפשרו לבני המשפחה להעביר את חול המועד במשחקי חשיבה מגבשים ומהנים. אם בחרתם לרכוש מתנה עבור כל המשפחה, אל תשכחו להעניק תשומת לב גם לילדים שקטנים מידי עבור המשחקים הללו ולרכוש להם מתנות שמתאימות לקטנטנים

לקנות חוויות

יש אנשים שמחבבים פחות את המתנות הפיזיות, ודווקא מעדיפים לקבל מתנות בצורת חוויות מהנות ובלתי נשכחות. עבור אנשים כאלה, תוכלו לרכוש שוברים או קופונים ייחודיים כמו שובר ליום ספא מפנק, כרטיסים להופעה או להצגה, שובר לסיורים בארץ, שירות לעיצוב חדר שינה, כרטיסים לסדנת בישול ואפילו כרטיס מתנה שניתן להשתמש בו במסעדות שונות. ברוב השוברים הללו לא חייב להזין תאריך ספציפי, כך שמקבלי המתנה יוכלו לממש אותו בכל עת ובזמן המתאים להם.

מתנות לחג זו דרך נהדרת להראות למשפחה ולבני הזוג שאנחנו מעריכים את האירוח וההשקעה בארוחת החג. נסו לבחור מתנות שיתאימו לאופיו של מקבל המתנה, כך לא יצטרכו להחליפה. בכל מקרה מומלץ לצרף פתק החלפה כדי לאפשר למקבל המתנה להחליף אותה במידה ואינה מוצאת חן בעיניו. אל תשכחו לצרף ברכה יפה ומקורית, לקשור סרט ולהעניק את השי בחיוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר