מתכוננים לצעדה מעזה

צה"ל: "המתפרעים יטופלו בידי כלבי תקיפה"

לקראת "צעדת המיליון" המתוכננת החל ממחר על ידי חמאס בגבול ישראל-עזה, מאיים כעת צה"ל כי כלבי התקיפה שלו ממתינים לפורעים הפלסטינים שיעזו לחדור לשטח ישראל (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
לוחמי 'עוקץ' מוכנים (צילומים: דובר צה"ל)

"בשבועיים האחרונים התאמנה יחידת 'עוקץ', על כלביה המיומנים, להתמודדות עם הפגנות אלימות מכיוון עזה", כך צייץ הלילה (חמישי) דובר צה"ל בשפה הערבית, רס"ן אביחי אדרעי.

את הפרסום הספק מתגרה ספק מרתיע העלה אדרעי ברשתות החברתיות, לקראת "צעדת המיליון" המתוכננת על ידי חמאס בגבול ישראל-עזה החל ממחר, ולמשך כחודש וחצי.

לפי הדובר, לוחמי היחידה יהיו פרוסים באופן נרחב מול גבול הרצועה, כשהם מצוידים בכלבים שיכולים לנטר ולזהות חומרי נפץ, וכמובן להדוף ניסיונות לפרוץ לתוך שטח ישראל. מתפרעים - יטופלו בידי כלבי תקיפה, כתב.

הכלבים מתאמנים לתקוף מחבלים (צילום: דובר צה"ל)

מוקדם יותר פרסם חמאס הודעה חריגה לאזרחים ברצועת עזה, בה הוא קורא להשתתפות המונית בצעדה המתוכננת, אך מדגיש כי הם מחויבים שזה ייעשה בדרכי שלום.

הקריאה המוזרה של ארגון הטרור באה על רקע המסרים שהעביר לו צה"ל לאחרונה, לפיהם חציית גדר הגבול תיחשב למעשה תוקפנות בעיני מערכת הביטחון הישראלית, שתגיב כך בהתאם. "כל האופציות פתוחות", נאמר במסר הישראלי.

במהדורות החדשות אף דווח, כי הפקודה שניתנה לכוחות צה"ל הפועלים בשטח, היא למנוע פגיעה בגדר וחדירה לישראל - בכל מחיר, כולל בירי אש חיה.

לוחם היחידה במארב עם כלבו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר