התושבים מתוסכלים

כ-15 דירות נפרצו בחג ברמת בית שמש ג'

גל של פריצות התרחש במהלך החג הראשון של פסח ל-15 דירות ברמת בית שמש ג'. לפי הערכות נגנב רכוש ומזומן בשווי כולל של כ-350 אלף שקלים. והתושבים? מתוסכלים (חדשות)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
חוקרי משטרה באחת הזירות (צילום: השומרים בית שמש)

גל של פריצות התרחש במהלך החג הראשון של פסח למספר רב של דירות ברמת בית שמש ג'. תושבים שחזרו לבתיהם אמש (מוצאי שבת) גילו לתדהמתם כי דירתם נפרצה ורכוש רב נגנב.

לפי ההערכות כ-15 דירות נפרצו במהלך החג ברמת בית שמש ג', בעיקר ברחובות יחזקאל וחבקוק. תושבי השכונה ששהו מחוץ לעיר במהלך יו"ט ראשון של פסח, נדהמו לגלות כשחזרו כי דירתם נפרצה ותכשיטים וכלי כסף רבים נגנבו.

ע"פ הערכות המשטרה, בכלל הפריצות נגנב שווי סכום של כ-350 אלף שקלים בכלי כסף ותכשיטים כמו גם כסף מזומן. לפי הערכות התושבים והמשטרה נראה שמדובר בחוליה מיומנת הפועלת במקצועיות רבה ועם מודיעין מדויק.

"הגנבים ידעו בדיוק רב איזו דירה ריקה לחג ואיזו לא", אמר אחד התושבים בשיחה עם 'כיכר השבת'. "הם ידעו בדיוק להיכן לפרוץ. רבים מהבתים בעליהם גרים בארה"ב ולא נמצאים בארץ בכלל, הם עדיין לא יודעים על הפריצה עקב יו"ט שני בחו"ל".

כוחות משטרה באחת הזירות (צילום: השומרים בית שמש)

דירה אחרת אף נפרצה תוך כדי שהדיירים שוהים בבית. "מדובר בבית בן שתי קומות, ובזמן שערכנו את ליל הסדר בקומה התחתונה, פרצו הגנבים לקומה העליונה וגנבו רכוש רב", סיפר אחד הדיירים ל'כיכר השבת'.

התושבים חלוקים בדעותיהם בדבר מי אחראי לפריצות הרבות. אחד התושבים שדירתו נפרצה אינו מאשים אף אחד ואף משבח את המשטרה על התנהלותה. "בחגים, כמו בפסח, זה ידוע שיש גל פריצות. המשטרה התייחסה לכל פרט ופרט היום בבוקר הגיע זיהוי פלילי של המשטרה שלקחו סימנים כמו סימני נעלים ובדיל של סיגריה. זה מראה שלמשטרה כן אכפת לתפוס את הגנבים".

אך רבים אחרים דווקא חושבים שכן היה ניתן למנוע את הגניבות. לדבריהם, בחודשים האחרונים מונה 'גוי של שבת' שמסתובב ומפטרל בשכונה מה שמנע פריצות רבות, אך בשבועות האחרונים עקב מחסור בתקציב, אין ביכולת הארגון המממן אותו לשלם לו את שכרו.

"מצער מאוד שבגלל כמה שקלים שחסרים לא היו פטרולים בחג, מה שגרם ככל הנראה לפריצות הנ"ל", סיפרו התושבים.

ככה נראית דירה שנפרצה (באדיבות המצלם)
ככה נראית דירה שנפרצה (באדיבות המצלם)
ככה נראית דירה שנפרצה (באדיבות המצלם)
ככה נראית דירה שנפרצה (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר